Fjell Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Har blitt litt det noen ganger i det siste. Altså en . Selv om jeg vet at jeg har laget noen par dumme tråder i det siste også så er det delvis min skyld. Men det går meg på nervende noen ganger at man skal irritere på seg folk istedet for å snakke personen til fornuft. Vil prøve å ikke virke uhøffelig, selv om jeg kan drive med noe spetakkel som er helt greit om noen sier fra om. Men ellers enn det. Uansett så er det hyggelig å diskutere og snakke om ting Endret 23. september 2014 av Fjell Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Det er fint du irriterer deg, sier noe om at det er en aktivitet som du ikke har helt kontrollen over, men alt foregår i ditt eget hode, husk nå det Du er sikkert helt grei du også, men litt i overkant ivrig, om jeg får si Ha en fin tid fremover, antar vi råkast Lenke til kommentar
Fjell Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 Hehe ^^ skjønna. Er liksom uhyggen som jeg ikke ønsker å skape heller. Du får ha en god dag selv. Takker for praten. Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg har vært litt irritert på deg, Fjell! Men der har jeg vært i selskap med flere. Jeg er veldig uerfaren på forum, og føler ikke at jeg kan de uformelle reglene her. Men jeg har en slags ide om at en bør ha en viss kvalitet over tråder en oppretter, men mindre de plasseres i kategorier som tillater useriøst tull. I begynnelsen likte jeg trådene du opprettet, fordi de var litt friske og det virket ikke så farlig å skrive noe siden tonen var så useriøs. Men i det siste har du gått fullstendig amok og opprettet tråder som nærmest er ren sjikane av muslimer. Jeg er nok helt enig med deg i sak, men ikke i måten du har uttrykt deg på i det siste. Jeg har bestemt meg for å ignorere alle tråder du oppretter som holder en lignende tone. Dette er en boycott av en bestemt type innlegg, og ikke av andre innlegg du måtte skrive. Håper du modererer deg litt, men fortsetter å opprette tråder! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Du lager svært mange tåpelige tråder og det irriterer nok andre også. Så du får prøve å moderere deg litt og ikke bare spørre om alt mulig tull og tøys så er folk mere vennlig innstilte også Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 gi nå fyren aksept for at han selv tar det opp! cheer up grumpy face! jeg tror han har skjønt at å opprette tråder i samme hyppighet som en due driter, ikke er greit Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Hvor ofte driter en due? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Mindre enn fem ganger i døgnet, dersom vi skal ta hisemptiness' innlegg bokstavlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå