mlwirak Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Nikon Coolpix 3700 blir stemmeaktivert Nikon lanserer i dag et nytt kamera i Coolpix-serien, med den hittil kanskje unyttigste gimmicken vi har sett på et Nikon-kamera. Kameraet kan fotografere når du snakker til det. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Halvard Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Er ikke helt sikker på om jeg er enig der. Det *kan* jo fungere som en grei måte som fjernkontroll, forutsatt at det fungerer da. (Tenker på bakgrunnstøy osv) Min kandidat til den mest unyttige funksjon i Nikon er perspective control http://www.dpreview.com/reviews/nikoncp4500/page13.asp som jeg har på min 4500, direkte døvt. Lenke til kommentar
trulsant Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Kan jo være kjekt når en tar biler med lange eksponeringstider, der kameraet står på stativ. På mitt analoge kamera har jeg ved flere anledninger brukt selvutløseren når jeg har tatt bilder om natta med lengere eksponeringstider, nettopp for å unngå bevegelse i kameraet når jeg trykker på knappen. Truls Lenke til kommentar
enzo Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Nå sliter jeg !!! Hadde bestemt meg for å kjøpe Casio exilim ex-z4 og den kom jo nå ut ikke like bra som Nikonen....hjelp!!! What to do??!! Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Vi arbeider med en test av Z4, og Nikon 3700 får vi inn i morgen. Ca. 5 desember publiserer vi begge testene. Lenke til kommentar
enzo Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Høres bra ut.....da venter jeg m spenning :-) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Nikon Coolpix 3700 og Ixus 400 fikk begge "anbefales" av tv2 og din side. Kan lese alle testene her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg