Gå til innhold

USB-minnebrikke. En del bilder vises ikke på tv-en.

Anbefalte innlegg

Hei. Har en minnebrikke som er noen år gammel nå. Har alltid hatt en mengde med bilder på den og av og til koblet den til tv-en og vist bildene. Men nå er bildene hulter til bulter og en del mangler når jeg viser de på tv. Samt at jeg ikke har fått sett bilder jeg nettopp har overført. Men når jeg kikker på innholdet på minnebrikken på datamaskinen så er alle bildene der og i riktig rekkefølge.

Har forsøkt å formatere brikken og så legge igjen alt på nytt. Da kommer de nye bildene frem men det er like rotete samt mangler gamle bilder. Har en Sony KDL-tv som er noen år gammel så kanskje det er den som tuller. Har da tross alt god nok plass på brikken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan det være at minnebrikken er større enn tv-en kan behandle? Eventuelt at du har for stor dybde på treet eller mappene eller hva en skal kalle det? Sjekk i manualen til tv-en hva det står om spesifikasjoner på minnebrikke og mappedybde og antall.

Kan stemme godt ja. Før så hadde jeg ikke så altfor mange bilder. Da vet jeg at det ikke er minnebrikken som er problemet. Takker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...