Gå til innhold

Oktoberfest 2014 - iStereo - 56mm f/1,2 (Oppdatert)

Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Heftig blått ja, er det fra kamera eller etterbehandling! Fin komp (/utsnitt, eller er det panorama?), og til slutt, lekkert landskap!

Det er rett i fra kameraet! :) Det er utgangspunktet et panorama, men jeg har croppet det inn, men ikke så mye at man mister pano følelsen.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Tenkte at jeg skulle croppe ut panseret, men jeg har kjørt nesten konsekvent bilder rett ut av kameraet så langt, minus panoen min selvfølgelig.. :)

Lenke til kommentar

Spørsmål?

Har kjøpt meg et 56mm f/1,2 glass. Har lyst til å bytte objektiv i denne tråden, er det lov? :)

Det er egentlig for sent nå, da det er gått over en uke. Selv pingler må levere bilder hver uke. En utvei er om du fikk objektivet tidligere i uken og har tatt noen bilder som hører til første uke; da kan du slutte av her og lage en ny tråd.

Er objektivet spiller nytt, så kan du fortsette med det nye objektivet her, men er da diskvalifisert til å poste i galleritråden på slutten av måneden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Det er egentlig for sent nå, da det er gått over en uke. Selv pingler må levere bilder hver uke. En utvei er om du fikk objektivet tidligere i uken og har tatt noen bilder som hører til første uke; da kan du slutte av her og lage en ny tråd.

Er objektivet spiller nytt, så kan du fortsette med det nye objektivet her, men er da diskvalifisert til å poste i galleritråden på slutten av måneden.

Får se hva jeg gjør resten av tråden da.. :) Legger igjen en liten notis om jeg bytter objektiv.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...