BjørnÅgeS Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Pent komponert og flotte blåfarger. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Heftig blått ja, er det fra kamera eller etterbehandling! Fin komp (/utsnitt, eller er det panorama?), og til slutt, lekkert landskap! Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Vakkert landskap på den siste der. Flott på Jæren! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Heftig blått ja, er det fra kamera eller etterbehandling! Fin komp (/utsnitt, eller er det panorama?), og til slutt, lekkert landskap! Det er rett i fra kameraet! Det er utgangspunktet et panorama, men jeg har croppet det inn, men ikke så mye at man mister pano følelsen.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Heftige farger, ja. Det merkes at Fuji er en god gammel filmprodusent. Endret 6. oktober 2014 av tomsi42 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Blått til lyst, det siste fra deg! Liker den glassklare speilingen.... Lenke til kommentar
Miss Gil Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Flott det siste bildet - jeg var sikker på at det var heftig etterbehandlet Veldig flott farger og fint utsnitt! Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Stille før høststormen? Fint bilde med fine speilinger! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Full fart. On the road again.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Oi, det bildet ut av bilvinduet så mye bedre ut når man fikk det i stor størrelse. Skikkelig fartsfølelse samtidig som bakgrunnen er noenlunde skarp. Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Enig med k.n.b, det måtte forstørrest for å se bildet. Kunne det vært noe å croppe bort panseret og ikke røpe hemmeligheten om at det er tatt fra bilen? For sent nå selvsagt, men jeg tror det kunne fått betrakteren til å studere litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Tenkte at jeg skulle croppe ut panseret, men jeg har kjørt nesten konsekvent bilder rett ut av kameraet så langt, minus panoen min selvfølgelig.. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Her var det mye fargesterke og vakre landskap. Er enig i at det siste bildet ville gjort seg enda bedre med litt beskjæring, men rett ut fra kameraet forsvinner jo den muligheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Spørsmål? Har kjøpt meg et 56mm f/1,2 glass. Har lyst til å bytte objektiv i denne tråden, er det lov? Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Full fart var flott! Fin dypde og fartsfølelse! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Spørsmål? Har kjøpt meg et 56mm f/1,2 glass. Har lyst til å bytte objektiv i denne tråden, er det lov? Det er egentlig for sent nå, da det er gått over en uke. Selv pingler må levere bilder hver uke. En utvei er om du fikk objektivet tidligere i uken og har tatt noen bilder som hører til første uke; da kan du slutte av her og lage en ny tråd. Er objektivet spiller nytt, så kan du fortsette med det nye objektivet her, men er da diskvalifisert til å poste i galleritråden på slutten av måneden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Tatt 9.okt. Dude. Det er ikke bare løvet som faller om høsten, det gjør også humøret.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Det er egentlig for sent nå, da det er gått over en uke. Selv pingler må levere bilder hver uke. En utvei er om du fikk objektivet tidligere i uken og har tatt noen bilder som hører til første uke; da kan du slutte av her og lage en ny tråd. Er objektivet spiller nytt, så kan du fortsette med det nye objektivet her, men er da diskvalifisert til å poste i galleritråden på slutten av måneden. Får se hva jeg gjør resten av tråden da.. Legger igjen en liten notis om jeg bytter objektiv.. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Syns ikke han så så deppa ut jeg da, syns nesten det ligger et lite smil på lur - men mulig jeg tar feil... Ellers også litt usikker på hudtonene her, men jeg har en så dårlig skjerm at jeg ikke skal være så bombastisk på det. Tror uansett det ville vært enda finer i SH. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Synes han så temmelig molefunken ut jeg. Tror jeg ville beholdt det i farger (inntil jeg har sett en s/h-variant som funker). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå