Rubenevo Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Hei!Jeg skal på sesjon del 2 på torsdag, men er usikker på hva jeg skal sette opp som ønsker på grenene!Jeg er en gutt, 180 cm høy, over gjennomsnittet trent (både styrke og kondis), og grei mental styrke (skal litt til før noe går inn på meg). Jeg ønsker en fgtj som det er mye action, og hvor man får trening i nærkamp, urban krigsføring, og krigsføring i skog og mark. Altså litt av alt, gjerne og med litt sånn "ghost" aktige ting. Har sett på fallskjermjeger, militærpoliti tropp 2 og etterrettningsbataljonen (veldig usikker på den siste, og vet ikke helt med de andre). Kunne tenke meg en karriere i militæret hvis det er noe for meg! Hva tror dere passer best til mine ønsker i fgtj?kom gjerne med tips Endret 23. september 2014 av Rubenevo Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Kunne tenke meg en karriere i militæret hvis det er noe for meg! Kan du ikke like greit søke befalsskolen med det samme? Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 Kunne tenke meg en karriere i militæret hvis det er noe for meg! Kan du ikke like greit søke befalsskolen med det samme? Kan man gjøre det uten fgtj? da kunne jeg tenke meg å gjøre det, men usikker på hvordan type befal (militær, eller mp) Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Kan man gjøre det uten fgtj? Du kan hoppe rett på befalsskolen, ja. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Her finner du informasjon: http://forsvaret.no/utdanning-karriere/Sider/utdanning-karriere.aspx Ikke bli mp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå