Espen Indbjør Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Hei. Kjøpte en asus router ac66 for å kunne kontrollere ungenes data tid. Har siste firmware. Når kl har gått over tiden og nettet skal stenge, gjør den ikke det når de sitter og spiller f.eks minecraft. Men om de bare surfer stenger den nettet til rett kl slett. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Melde maskinene inn i et domene og gi dem tilgang basert på dette. Gi dem muligheten til å logge på fra 16.00 til 21.00. En ekstremt dårlig løsning, men det var det jeg fant på i farten, Alternativ:http://windows.microsoft.com/en-us/windows/control-when-children-use-computer#1TC=windows-7 Endret 23. september 2014 av xClaymanx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Fint om noen kan bekrefte at dette med foreldrekontroll faktisk funker på denne routeren. Hadde selv en N56U et par års tid, men på den fikk jeg aldri foreldrekontrollen til å virke som den skulle. Endte med å bytte ut routeren til et merke som virker slik manualen beskriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå