Gå til innhold

Forum der man kan snakke om warez osv?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Les reglene :!:

 

6.

 

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt.

Lenke til kommentar
Kan du ikke lese...Hva står det på 1. linje i regel 6 over?

Jeg vil IKKE at HW forumet skal bli stengt pga at noen skal prøve å lirke inn pirazy prat eller hente info her om det...Men du skjønner tydeligvis ikke hvor lite det skal til for et seriøst forum blir stengt om brukerene ikke følger de reglene som er satt for en grunn.
Lenke til kommentar
Kan du ikke lese...Hva står det på 1. linje i regel 6 over?

 

Jeg vil IKKE at HW forumet skal bli stengt pga at noen skal prøve å lirke inn pirazy prat eller hente info her om det...Men du skjønner tydeligvis ikke hvor lite det skal til for et seriøst forum blir stengt om brukerene ikke følger de reglene som er satt for en grunn.

Han vil diskutere warez, for å ta ett ekstremt eksempel, det går fint ann å diskutere jødeutryddelsen uten at det leder til jødeutryddelse. Dermed lurer han på en plass hvor slike diskusjoner tillates.

 

Og hvem i heite hule skal stenge hw.no pga dette, tror du ganke kraftig overvurderer hvor lett det er å få stengt en nettside, hvilken lov er det som blir brutt av hw.no i denne tråden? Ingen, dermed blir ikke hw.no stengt. Eller mener du at hw.no stenger ned seg selv pga en liten fillepost?

 

AtW

Lenke til kommentar
Det har blitt sagt av moderatorer før at forum kan bli stengt hvis det dukker opp ting som ikke har noe der å gjøre, spørr moderatorene da for svingende, ikke diskuter med meg for jeg vet jo ingenting sier dere jo...

Jeg vil ikke være no wannabe moderator, men viste han en enkel utklippet regel fra siden med retningslinjer, og da spiller det ingen rolle hvem som sier fra, for de reglene gjelder alle og de skal følges!

Skjønner ikke at dere skal være så kranglete å vri på alt, unødvendig å provosere sånn. :(
Lenke til kommentar
Det har blitt sagt av moderatorer før at forum kan bli stengt hvis det dukker opp ting som ikke har noe der å gjøre, spørr moderatorene da for svingende, ikke diskuter med meg for jeg vet jo ingenting sier dere jo...

 

Jeg vil ikke være no wannabe moderator, men viste han en enkel utklippet regel fra siden med retningslinjer, og da spiller det ingen rolle hvem som sier fra, for de reglene gjelder alle og de skal følges!

 

Skjønner ikke at dere skal være så kranglete å vri på alt, unødvendig å provosere sånn. :(

Hvis du blir provosert av en diskusjon tror jeg ikke forum er den rette plassen for deg, folk kan være uenig med deg uten at den eneste grunnen er å provosere og plage deg veit du.

 

Jeg synes ikke at reglene blir brutt i dette tilfellet, det var det jeg poengterte, jeg klagde ikke på at du var noen "wannabe-moderator" eller noe.

 

Hvis moderatorene har sagt at hw.no kan bli stengt for slikt som dette så tar også de feil.

 

Men vi får vel nøye oss med at vi er uenig i denne saken og la det bli med det.

 

AtW

Lenke til kommentar

finnes uansett en rekke seriøse forum hvor man kan diskutere warez o.l. spm er vel egentlig hva du mener. Finnes forum for diskusjoner om hvordan unngå kopi beskyttelser, modchips til konsoller o.l., så finnes det noen få forum som omhandler hvor man skal gå for å finne warez, så finner du atter noen forum som diskuterer warez som er sluppet (selvom det på disse er ulovlig å snakke om hvor man kan finne de). Så, spørsmålet er hva du egentlig søker.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke være no wannabe moderator, men viste han en enkel utklippet regel fra siden med retningslinjer,(...)

 

Skjønner ikke at dere skal være så kranglete å vri på alt, unødvendig å provosere sånn. :(

Ditt tidligere innlegg:

Kan du ikke lese...Hva står det på 1. linje i regel 6 over?

Hvem provoserer?

 

Videre:

Men du skjønner tydeligvis ikke hvor lite det skal til for et seriøst forum blir stengt om brukerene ikke følger de reglene som er satt for en grunn.

Tydeligvis skjønner du hva som skal til. Hvor vris det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

er det så vanskelig å definere hva han selv ønsker å snakke om ?

vil han snakke om warez han har lastet ned og har problemer med å få til å fungere eller diskutere hvor langt han er kommet osv så er det absolutt ikke ønskelig her. det samme gjelder diskusjoner innen hvor man kan få tak i warez..

 

ønsker han å diskutere resten av tingene innen warez så er det vel en tråd fra før om skadene osv som warez påførerer brukerne.

Lenke til kommentar

Det er så vidt jeg vet lov å snakke om warez på dette forumet, så lenge man ikke sier noe om hvor man kan få tak i det o.l.? Det er naturligvis mulig at jeg har misforstått, men overskriften er jo "Forum der man kan snakke om warez osv?". Det er ikke *Forum der man kan snakke om hvor man laster ned warez" eller "Forum der man finner ut hvordan man piratkopierer spill".

 

Men, som sagt, jeg kan ta feil.

Lenke til kommentar
Det er så vidt jeg vet lov å snakke om warez på dette forumet, så lenge man ikke sier noe om hvor man kan få tak i det o.l.? Det er naturligvis mulig at jeg har misforstått, men overskriften er jo "Forum der man kan snakke om warez osv?". Det er ikke *Forum der man kan snakke om hvor man laster ned warez" eller "Forum der man finner ut hvordan man piratkopierer spill".

 

Men, som sagt, jeg kan ta feil.

Joda, men det er ingen vits i å ha et eget forum for det. Gamer.no har lagt seg på en streng linje på dette, og det liker jeg (det er også enklest). Ellers så måtte det hele tiden tas stilling til hvor grensene går. Her er grensene satt helt klart. Så en TRÅD der en diskuterer sider ved Warez er jo ok, men det blir fort "kjedelig" når ingen som helst informasjon som kan brukes til piratkopiering er lov.

 

Mvh.

S.

Lenke til kommentar

Håper ikke jeg går over kanten med dette:

 

Hva feiler det folkene her inne, man får jo nesten dødsdom

bare man nevner "piratkopi"

Er jo litt sjukt da...syntest reglene burde forandres litt.

Trenger ikke ta så hardt i om ett individ spør om hjelp og legge til

en crack dersom han har problemer med det brente spillet sitt.

Man kan være vennlig og hjelpe den personen.

Også heller holde tankene om dette for seg selv.

Må nesten flire litt når alle hetser en stakkar som spør om

hjelp ang. sitt piratkopierte spill.

Hvist man tar avstand fra piratkopierte spill så får man værsågod gjøre det.

Om andre gjør det motsatte javel da er det bare slik. La dem nå få holde på med sitt.

 

Klem Jackson :love:

Lenke til kommentar
Hvis moderatorene har sagt at hw.no kan bli stengt for slikt som dette så tar også de feil.

Selvfølgelig kan ikke nettsida bli stengt, det han mener er at TRÅDEN I FORUMET kan bli stengt.

Mulig det er det modaratorene mener i de uttallelsene han sikter til, men det var ikke det han mente i sitt innlegg, i så fall har han ordlagt seg meget utydelig.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Håper ikke jeg går over kanten med dette:

 

Hva feiler det folkene her inne, man får jo nesten dødsdom

bare man nevner "piratkopi"

Er jo litt sjukt da...syntest reglene burde forandres litt.

Trenger ikke ta så hardt i om ett individ spør om hjelp og legge til

en crack dersom han har problemer med det brente spillet sitt.

Man kan være vennlig og hjelpe den personen.

Også heller holde tankene om dette for seg selv.

Må nesten flire litt når alle hetser en stakkar som spør om

hjelp ang. sitt piratkopierte spill.

Hvist man tar avstand fra piratkopierte spill så får man værsågod gjøre det.

Om andre gjør det motsatte javel da er det bare slik. La dem nå få holde på med sitt.

 

Klem Jackson :love:

poenget er at det rett og slett ikke er ønskelig.

jeg som bruker på dette nettverket vil ikke at alle kan begynne å komme hit med problemene angående spillet de nettopp har lastet ned.

resultatene av tidlige diskusjoner rundt emnet warez viser at flertallet av brukere har samme innstilling, og når da moderatorene også er 100% imot dette så ser jeg ikke helt hva problemet er..

 

samtidig får man ikke noe krass kritikk (etter min mening)

man får bare klar beskjed om at slikt ikke er ønsket her.

 

NEI til gamer.no forumet som hjelpeside for warez problemer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...