[email protected] Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har demontert CPU og ser at jeg har brukt allt for mye kjølepasta :) Det har faktisk rent en dråpe nedover cpu (AMD). Hvordan skal jeg "vaske" av dette ? Hvor mye er det og tjene på en GOD kjølepasta ? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Du kan bruke Isopropanol til å rense CPU med, det er veldig bra! Du kan tjene fra 3-5grader load på å ha den beste fra en som er ikke så bra, f.eks den som sitter på enkelte kjøleribber. Lenke til kommentar
Orak Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Isopropanol er det beste, men andre alkohol produkter går også ann å bruke. Man tjener mange grader ved å bruke en god kjølepasta! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Hvor "hardhent" kan man egentlig være med en CPU, Må man ta på den med "silkehansker" eller kan man rengjøre den? Seff skjønner jeg at man ikke skal "loop de loop" med den. Men hva kan man gjøre... Jeg har sikkert bygd over 1000pc'er men alldrig svidd hatt en deffekt pross. Skjedd en gang at jeg har fått en CPU med regnefeil men thats it. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Du trenger ikke å holde CPUen med silke hansker, du kan fint holde normalt på den, men du skal ikke ligge å pirke på den, legge den på tøystykke eller slenge den rundt forbi. Bare du behandler den bra så gjør det ikke noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå