Joachim_F Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Verdun sender oss tilbake til første verdenskrig.Delta i et av tidenes blodigste slag Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Selv om det fortsatt er tydelig at spillet ikke er helt ferdig, har jeg hatt det mye moro med spillet. Anbefales virkelig! 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Bolt Action for the win. Spillet har potensiale, og det er deilig med et gjensyn med litt eldre setting og våpen. 2 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Så interessant ut. Litt klønete animasjon/grafikk på lading av våpen, men både gassmasken og Tommy-gunen så interessant ut. Kommer dette spillet til å bli anmeldt her på gamer.no også? Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Så denne artikkelen tidligere idag og når jeg så at det var et 1. verdenskrig-spill gikk jeg rett hjem etter jobb og kjøpte det. Spilte to maps nå nettopp og det var helt fantastisk. Spillet lider selvfølgelig av å være i early access/beta, men det har massivt potensiale. Meget spenningsfylt med så åpne maps, der man ofte må snike seg gjennom skyttergravene for å komme seg nærmere fienden. I tillegg så er det skikkelig kult at bolt action rifla er i fokus igjen. Får minner fra Call Of Duty 1 av å oneshotte fienden med ett skudd fra rifla. Når det er sagt så er det et spillet er satt i en 1. verdenskrig-setting nok for min del. Spill fra 1. og 2. verdenskrig slår moderne skytespill ned i støvla etter min mening. Får en helt annen tilknytning til spillet når det er satt i en "virkelig" setting. Spillet anbefales på det sterkeste fra min del ihvertfall! Skal ha det mye morro med dette! Lenke til kommentar
Toblurrz Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Selv om det fortsatt er tydelig at spillet ikke er helt ferdig, har jeg hatt det mye moro med spillet. Anbefales virkelig! I'll second that! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå