jeanette roger Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 SELFIE Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bjørn Rossland Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Ved først øyekast likte jeg ikke bildet, men måtte kikke på det en gang til. Joda - som en kommentar til alle selifes'ene rundt omkring så funker det. Samtidig har jeg litt følelsen av "se, men ikke se likevel" og skulle heller ønske det ble gjort skikkelig. Med andre ord: Som budskapsformidler, så funker det - men som bilde - nei. Gjør gjerne bildet som et bilde - det kunne bli inntressant. 1 Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Synes Bjørn Rossland uttrykker på en god måte det som jeg selv ville ha sagt, Jeanette 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 Ved først øyekast likte jeg ikke bildet, men måtte kikke på det en gang til. Joda - som en kommentar til alle selifes'ene rundt omkring så funker det. Samtidig har jeg litt følelsen av "se, men ikke se likevel" og skulle heller ønske det ble gjort skikkelig. Med andre ord: Som budskapsformidler, så funker det - men som bilde - nei. Gjør gjerne bildet som et bilde - det kunne bli inntressant. Altid hyggelig med kommentarer,så tusen takk..smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 Synes Bjørn Rossland uttrykker på en god måte det som jeg selv ville ha sagt, Jeanette det er helt ok..Altid hyggelig med kommentarer,så tusen takk..smi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg