h-a Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Overskyet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Ja, skal det være HDR så kan det like gjerne trøkkes på som her uten blygsel Liker godt bueformene i bildet og bruk av vidvinkel. mvh Jan Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Selv om dette ille er kant i kant så føles høyre buen slik så enten litt mer luft nede eller rett og slett et kutt så begge buer brytes hvilket antagelig øker spenningen i bildet. Scroll ned og ta en titt hva du synes. Når jeg ser på venstrekanten så er jeg litt inne på å kutte vekk både den grå firkanten i bildekant og få med det grå i den rosa muren. Da forsvinner en liten tass som stikker opp. Jeg ville faktisk ha klona vekk den vesle trekanten rett over muren også. Mine forslag er alltid "take it or leave it" - gratis tankegods som følger med kommentaren. Til slutt bør også himmelen nevnes. Den skaper dybden i bildet. Skulle du økt det suget måtte du kutte så mye at nesten 1/3 av den høye bygningen til høyre forsvinner og da er jo bildet ødelagt så du må nøye deg med det du har her. Roar Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Hei! Heldig HDR foto!! Lenke til kommentar
h-a Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 Takk til ale tre. Der er prøvd ut flere HDR innstillinger, og endte opp med en med trøkk for å teste ut. Ellers har målet vært å få et panorama som går helt rundt til å ikke se for unaturligt ut, og var da nødt til å ha med mye himmel og den er litt strukket også bortsett fra bygget, og valgt en forgrunn som bryter opp litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg