Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Din drømmekjæreste?

Anbefalte innlegg

Er litt nysgjerrige på folk her egentlig. Hvordan er din drømmepartner? Da tenker jeg utseende, personlighet, seksuelt, hobbyer og alt mulig egentlig. Har du møtt din ultimate drømmepartner, eller har møtt men ble aldri noe av/slutt? Har du din "nesten" drømmepartner, men mangler kun noen få ting? Drømmeyrke til partner? Anser du deg selv som en drømmepartner?

Diskuter i vei :)

Anonymous poster hash: d55b7...32d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kvinne som faktisk aksepterer at jeg uansett alltid og heilt ufravikelig vil være den absolutt viktigeste personen i mitt liv og at jeg gjør det jeg anser som nødvendig for å alltid sette meg selv i en bedre posisjon enn jeg var i går. For deretter kunne jobbe for å bli enda bedre i morgen. Det skal også være akseptert at jeg benytter min tid på det jeg selv ønsker, reiser dit jeg selv ønsker, jobber når jeg selv vil og i bunn og grunn befinner meg akkurat i den retningen vinden for mine ønsker befinner seg.

---

Nei vet det, mennesket eksisterer ikke og jeg aksepterer ikke kompromisser.

Lenke til kommentar

En kvinne som faktisk aksepterer at jeg uansett alltid og heilt ufravikelig vil være den absolutt viktigeste personen i mitt liv og at jeg gjør det jeg anser som nødvendig for å alltid sette meg selv i en bedre posisjon enn jeg var i går. For deretter kunne jobbe for å bli enda bedre i morgen. Det skal også være akseptert at jeg benytter min tid på det jeg selv ønsker, reiser dit jeg selv ønsker, jobber når jeg selv vil og i bunn og grunn befinner meg akkurat i den retningen vinden for mine ønsker befinner seg.

---

Nei vet det, mennesket eksisterer ikke og jeg aksepterer ikke kompromisser.

så lenge du faktisk presterer på punktene så vil de fleste kvinner akseptere dette. Jobber du 20 timer i døgnet, men samtidig tjener 20 mill i året så er det greit for damer. Jobber du 20 timer i døgnet og ikke tjener en dritt er det ikke okei. osv.... .

Lenke til kommentar

Er ungdomsforelskelsen det samme som en drømmekjæreste? Ikke misforstå, det var nok drømmekjæresten på den tiden, men da hadde jeg jo en kjæreste da og jeg var nok også en drømmer og på den tiden.

Men det er mange år siden det nå og mye er forandret siden den gang. Et hyggelig nok minne, men det er jo ingen mal for noe. To små ungdommer som løper hysteriske rundt og med en overveldende forelskelse og følelser overalt slik at en ikke engang klarer å tenke klart.

Er det virkelig noen som har lyst på det samme i en voksen alder?

Jeg er ikke den samme personen lengre og jeg ønsker mye mer (i tillegg?) i en kjæreste i dag. Og forhold med meg i dag vs på den tiden tror jeg ikke hadde vært identisk heller akkurat, selv om det fortsatt bare er meg.

Det sagt, så vet jeg ikke så mye om hvordan kjemien mellom meg og ungdomsforelskelsen hadde blitt nå som vi begge er noe mer voksen. Om kjemien fortsatt hadde vært bra så hadde det jo kanskje vært moro å se hvor bra det kunne ha fungert i dag, men det hadde jo ikke blitt det samme forholdet av den grunn, siden ingen av oss er helt de vi var på den tiden. For all del, det kunne jo kanskje ha blitt veldig bra, men jeg tror det ville ha blitt annerledes likevel. Jeg tror faktisk også at vi hadde funnet nye sider ved den andre som vi ville ha satt pris på også som vi kanskje ikke la så godt merke til da, som gjerne ikke kom så godt frem eller ikke var særlig utviklet enda. Nå er det jo også store muligheter for at det er noen gode sider ved henne som jeg har glemt siden den gang også.

På grunn av det, så hadde jeg kanskje blitt forelsket i henne på nytt også, etterhvert som jeg ble kjent med hvordan vi hadde gått sammen og utfylte hverandre evt over en stund. Men det ville jo ikke ha blitt den samme forelskelsen. Og å si noe om hvordan noe sånt hadde gått på forhånd uten noe annet enn drømmer, så blir det jo ikke annet enn ville spekulasjoner og hypotetiske forestillinger. Og jeg er vanligvis ikke en drømmer som nevnt.

En drømmekjæreste liksom? :)

#1. Hvor kjekt er det i lengden med en kjæreste i drømmene sine bare?

#2. Hvorfor forestille seg noen og håpe på noe ingen kan leve opp til?

Ingen er vel perfekt heller og drømmer pleier sjeldent å få med seg hele bildet. Og siden en aldri kan drømme om noe en ikke vet noe om heller, så består jo drømmene bare av "det beste" av hva en allerede har opplevd (eller "det verste" ved mareritt).

Hva om en ikke har møtt drømmekjæresten da? Hvordan kan en som drømmer da vite hva en bør drømme om?

Det sagt, hadde jeg ikke vært single og hatt en kjæreste derimot så er det jo sannsynlig at svaret mitt ville ha vært annerledes.

Endret av Vatjusi
Lenke til kommentar

Jente med god humor og godt humør. Glad i å holde seg frisk og velstelt. Kunne hun vært treningspartner er det et pluss. Sosial og omgjengelig til en hvis grense . Må være en jeg kan snakke med om alt og som bryr seg om meg på ordentlig. Kroppslig så er et søtt ansikt viktigs, så fin rumpe på en normal fin kropp. Hårfarge, høyde og sånne ting har lite å si for meg.

Det er drømmedama og jeg har vært borte flere som er 80% av dette ++ :green:

Endret av crazylazyboy
Lenke til kommentar

så lenge du faktisk presterer på punktene så vil de fleste kvinner akseptere dette. Jobber du 20 timer i døgnet, men samtidig tjener 20 mill i året så er det greit for damer. Jobber du 20 timer i døgnet og ikke tjener en dritt er det ikke okei. osv.... .

Noen kvinner nok slik, ikke jeg. Heller en mann som tjener lite men som har tid til meg framfor en mann som tjener mye og ikke har tid til meg.

Uansett, jeg har funnet min drømmemann. Og han er en snill og omtenksom fyr som ikke tjener massevis av penger, men som kan forsørge seg selv. Han er flink med barn og ønsker barn selv, han er en romantiker og han respekterer meg. Han er en intelligent fyr som bryr seg om samfunnet og vi kan diskutere hva det nå måtte være i timesvis. Jeg er veldig glad for at vi står på samme side politisk, at vi er aktive politisk samme, og at vi kan dele flere interesser.

Yrke, lønn og utseende er ikke så viktig, selv om jeg synes han er en meget kjekk mann, og blir bare kjekkere og flottere i mine øyne fordi han er den han er. :)

Lenke til kommentar

Tim Minchin er fantastisk!

Sånn når det kommer til menn så har jeg ingen absolutte krav og jeg overrasker meg selv stadig hva utseendet angår. Har han orden på livet sitt, behandler meg som "prinsessa" si (gjensidig kjærlighet, omsorg og omtanke) og han er min beste venn og partner så har vi drømmemannen min. Han tar selvfølgelig vare på seg selv, men han må ikke trene som jeg gjør eller ha "the body" så lenge han er fornøyd med seg selv :)

Lenke til kommentar

Jeg beskrev vel nettopp drømmemannen i en annen tråd, men jeg kan nesten garantere at hvis jeg svarer igjen nå så er ikke svaret identisk. Haha.

Må ha noen av de samme interessene som meg, gjerne være litt nerd så jeg ikke føler meg som et utskudd selv.

Like å trene, da dette er noe som opptar meg. Tar gjerne en treningspartner :)

Ha et sunt men normalt kosthold (Jeg takler ikke sånne ekstremister verken ene eller andre veien).

Ha humor og være lite selvhøytidelig, og tåle en spøk.

Et sted mellom 26 og 36 år.

Ha tid til meg i hverdagen og ønske å finne på ting sammen med meg.

Være voksen, oppegående og ha livet sitt på stell, men samtidig kunne være barnslig og kunne være med på moro.

Ikke fly på byn og drikke seg drita hver helg.

Kle seg noelunde ålreit, ordne seg på håret og være velstelt.

Kunne utfordre meg mentalt og fysisk (må ha en som er MANN)

Være empatisk, og flink til å lytte.

Kunne snakke om alt, og ha evnen til å være enig om å være uenig uten at man dømmer hverandre for å ha forskjellige meninger.

Kunne innrømme hvis han tar feil, noe som kommer til å skje ganske ofte, da jeg alltid har rett :p

KJEMI

Yrke og inntekt er jeg ikke så opptatt av, så lenge han klarer å forsørge seg selv, og har noelunde ambisjoner i livet. Om han er snekker eller ingeniør, spiller ingen rolle for meg. Dog fint om han ikke drømmer om å jobbe på Rimi hele livet, eller NAVe.

Jeg har foreløpig ikke møtt min ulitmate drømmepartner. Har møtt en drømmepartner, men dessverre så var han ikke ultimat for meg.

Jeg vil ikke kalle meg selv for drømmepartner, jeg har nok alt for god selvinnsikt til å påstå at jeg er det. Jeg har mine feil, som alle andre, men vet at jeg er: 1. Enkel å ha med å gjøre, da jeg tenker som en mann på veldig mange områder. 2. Er snill og omsorgsfull mot de jeg er glad i. 3. Er oppegående og selvstendig.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Tim Minschin (med kor) sa det. :)

Det er naturligvis mange som gjerne hadde passet vel så bra for beskrivelsen, men til syvende og sist så må en jo selv ta et valg. Om å velge den som blir drømmekjæresten. Drømmekjæreste er vel et noe utopisk uttrykk og, men igjen, tenk om det var mulig å realisere den drømmen da?

Jeg vil tro det kanskje vil være og føles som noe i denne duren da gjerne.

http://www.youtube.com/watch?v=pMLh5Vsg_KY

Endret av Skallekos
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Snill mot alle. Viktig at han ikke bare er grei mot meg, men også viser respekt for andre, en som forsvarer meg i krangler ( ;) ), ikke sånn ekkel pusefyr som bare sier "ok" "unnskyld" eller andre ting som tyder på at han ikke har egne meninger når jeg kjefter eller krangler med han, like trening, god lønn er et pluss, men så lenge han har nok til å klare seg, så er det ikke et krav med mange millioner i året. Helst skal heller ikke tro at jeg er en porseleensdukke som kan knuses if u know what i mean

så er det greit at han ikke skal gråte hele tiden, men samtidig har følelser, empati og sånne ting

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...