Arodem Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Slipper kurator-funksjon for å gjøre spillmengden mer overkommelig.Steam gjør en av de største forandringene på lenge Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 De har snakket om dette en god stund nå, og det var bare spørsmål om tid før det kom til å skje. Jeg må si jeg liker veldig godt at profilerte youtube folk ligger blant topp 10 på listen akkurat nå. Tok ikke lange tiden før TotalBiscuit passerte PC Gamer, og han ligger nå på 3x så mange followers som dem. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Fy søren sørensen så mange bra spill som er på steam nå. Endless Legend, Life is Feudal,Stronghold C 2. The Loong Dark. Wasteland 2 Hadde ikke peiling at disse spillene var ute. 1 Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Det har aldri vært umulig å følge med på alt det nye som kommer. Jeg har gjort det konstant. Det som har gjort det VANSKELIGERE, derimot, er at de satte forsiden til å alltid åpne med "Top Sellers"-tabben først, så hvis flere nye spill kom ut måtte du gå tilbake til forsiden og bytte tilbake til "New Releases"-tabben for hvert spill du ville sjekke ut.Dette har de nå gjort forsiden enda verre for, med disse store "Your Queue" og "Curators"-seksjonene (som virkelig burde være valgfrie), bringer den viktigste delen av forsiden enda lenger ned på siden. Ikke bare det, men de har forandret "New releases"-tabben til "POPULAR New Releases", så egentlig er ikke informasjonen om hvilke nye spill som har blitt sluppet tilgjengelig på forsiden lenger I DET HELE TATT.I det minste har de lagt til en knapp til en ny side som viser deg "All New Releases", som du kan gå tilbake til etter du har sjekket ut hvert enkelt spill, og ikke måtte klikke på noe ekstra for å se listen igjen. Edit: Står faktisk i changeloggen: "Changed ‘New Releases’ to ‘Popular New Releases’ to filter out less popular titles and provide a more functional release list.". Mer funksjonelt enn å faktisk vise hva som er nytt? Jeg skjønner ikke den logikken. Hvem bestemmer hvilke nye titler som er populære? Og når det kommer til "Curators" ser jeg ikke hvordan det er til nytte for meg i det hele tatt. Det bare er til profilering for folk og grupper jeg ikke bryr meg om. "Algoritmer" som skal finne ut "hva du vil like" og foreslå spill til deg fungerer ikke i det hele tatt for meg. Å foreslå noen de mener jeg skal bry meg om meningene til er enda verre. Endret 23. september 2014 av Efreeti 4 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Dette som er så herlig med PC-spilling. Kommer jo så mange spill at det nesten er umulig å følge med 1 Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Ikke veldig fan av dette. Føler Store ble rotete. Likte det bedre før, da man bare så nye spill+det som var på tilbud, i stedet for masse spill jeg allerede vet at jeg (ikke) vil ha. Noen som vet om det er mulig å gå tilbake til det gamle? 3 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Denne oppdateringen burde vært valgfri. Hadde ingen problemer med den gamle siden. Det føles mer uoversiktlig og rotete nå. Forhåpentligvis går det seg til etter hvert. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Synes dette var skikkelig forvirrende.. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Steam trengte en ansiktsløftning, men er enig i alt Efreeti sier over her. 1 Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) For min egen del har jeg aldri brukt forsiden til å finne spill. Jeg finner/blir interessert i spill ved å se youtube videoer fra f.eks. Totalbiscuit, Northernlion og Force, eller leser ting på Gamer.no (selv om YT har blitt hovedkilden pr i dag, ett bilde sier mer enn 1000 ord, jeg får mer ut av en video med gameplay og kommentarer enn en lengre tekst. Har inntrykket av av at Joachim Froholt, hans smak passer min bra, ikke publiserer like mye som før, men det kan være meg som ikke har fulgt med bra nok ... ), når jeg så har lyst på ett spill søker jeg det opp på Steam (eller GoG), og hvis prisen er akseptabel så blir det (stort sett) ett kjøp. Endret 23. september 2014 av Crowly Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Dette var da en jævlig rotete forside av Steam,,, Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Fy søren sørensen så mange bra spill som er på steam nå. Endless Legend, Life is Feudal,Stronghold C 2. The Loong Dark. Wasteland 2 Hadde ikke peiling at disse spillene var ute. Et par av dem er vel early access....slikt får ikke en krone av meg mer ihvertfall. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Fy søren sørensen så mange bra spill som er på steam nå. Endless Legend, Life is Feudal,Stronghold C 2. The Loong Dark. Wasteland 2 Hadde ikke peiling at disse spillene var ute. Et par av dem er vel early access....slikt får ikke en krone av meg mer ihvertfall. Ja det er sant, eneste som virker lovende er The Loong Dark, siden de som lager det er veteraner. Men jeg endte med og kjøpe Life is Feudal fordi det er ingen spill lik det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 det jeg syns mangler som burde ha vært hovedfokuset med oppdateringen ar at man kan velge rekkefølgen og psoisjonen på tingene, men nei da det kom ikke. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Wtf fikk nettop en 10 % kupong for og bruke på Stronghold 2, rart da jeg hadde tenkt og kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Wtf fikk nettop en 10 % kupong for og bruke på Stronghold 2, rart da jeg hadde tenkt og kjøpe spillet. samme her. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Har så mange kuponger nå, to -25% for Pixel Piracy, to -25% for Heavy Bullets, og en -50% hver for Nidhogg, Payday 2, Hotline Miami, Cloud Chamber og i dag fikk jeg også en -50% for The Incredible Adventures of Van Helsing II Complete Pack. Eier allerede Hotline Miami, ellers er jeg bare interessert i Nidhogg, men jeg har sett mye av det og syntes det er ALT for dyrt selv med 50% avslag. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Kan man få det slik at early access og dill ikke løftes fram? Jeg vil ha ferdige spill. AtW 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Velkommen til den nye "verdenen" innen PC-spilling. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Kan man få det slik at early access og dill ikke løftes fram? Jeg vil ha ferdige spill. AtW Hva med oss som bare spiller uferdige spill da . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå