Gå til innhold

Ekstra bag til fotoutstyr.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en hobbyfotograf som trenger litt mer plass til ekstrautstyr.

Jeg har en Lowepro Pro Runner 300AW sekk, og vil helst ikke bytte ut denne med en større riktig enda, men jeg må ha litt ekstra plass av og til. Det jeg helst vil ha, er en liten bag som lett kan festes til sekken jeg allerede har. Den må kunne festes godt, og ikke slenge rundt mens jeg går. Den kan heller ikke være i veien for å feste begge stativene mine. Ekstrabagen bør ha plass tilsvarende ca 2-3 blitser (Nikon SB 700) eller 2-3 objektiver på rundt samme størrelse som blitsene. Jeg har fremdeles min første bag, en Stealth Reporter D200AW fra før, men denne blir i største laget.

Hvis noen har en PR300 med en ekstra bag som sitter godt, setter jeg stor pris på tips. Vil helst ha fra merket Lowepro.

Anders.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Er det ikke like greit å kjøpe en foto koffert da? Regner med at du ikke sleper med deg et ti talls objektiver og en to-tre kameraer over alt når du er på tur, men velger kamera og en to-tre objektiver som vil gjøre jobben for det du tenker å ta bilde av og da trenger du vel ikke å slepe rundt på hele kamera og objektiv samlingen vel?

Syntes det hørtes fryktelig upraktisk å ha enda en veske festet til sekken du allerede har på deg jeg da, for ikke å snakke om tungt... Man vil jo gjerne ha noe annet med seg på tur også, som mat, drikke, et stativ kanskje og i ditt tilfelle skjønner jeg ikke helt åssen du skal klare å bære alt dette med deg over alt jeg... Kanskje du heller skulle sett på annonser etter folk som kan bære alt dette pluss to stativer...

Hadde jeg hatt så mye utstyr ville jeg nok ha sjekket hva jeg trengte til den "jobben" jeg forespeilet meg og plukket frem utstyret som mest sannsynlig ville klare jobben fremfor å ta med ALT...

Just my two cents... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...