k.n.b Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Godt komponert i det "glemte" fra dag 9. Ganske traurig, ser du har gråvær om dagen du også (ikke så rart siden vi befinner oss i samme område). Et lykketreff at mannen i forgrunnen går langt ute i gaten. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Fint gråværsbilde du glemte, mannen kom beleilig plassert i bildet, men han så ikke ut til å være overbegeistret over å bli foreviget. Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Flotte gatebilder, men jeg syntes nummer 8 er fantastisk i all sin enkelhet. Veldig bra! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Likte godt flere av de siste bildene her, men synes faktisk spoileren fra den 10.okt ble best. Fin komposisjon og fin S/H konvertering. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2014 Halvveis i festen. Begynner nesten å tro jeg skal klare å fullføre! Dag 15. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Dag 10`s spoilerbilde skilte seg ut, synes jeg! Liker kompen og "farten"! Dag 15 - et brukbart "på vei"-bilde.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Flotte svart-hvitt bilder her, likte spesielt godt det aller første. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Nok en regnfull dag i byen. Hovedbildet ble litt mer ute av fokus enn beregnet. Derfor et par spoilere også. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Og takk for svar! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Likte det siste spoilerbildet best. Fiffig hvordan statuen og de to personen danner en linje. Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Fortsatt mye bra her! Fanger regnet på en ypperlig måte! Endret 16. oktober 2014 av BarneyGumble Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Fint det "skråblikket", selv om det er ute av fokus! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Er unektelig noe spesielt med enkelte bilder som er helt ute av fokus, bildet ditt gir meg litt den følelsen. Vet ikke om du har som tilleggsutfordring ikke å croppe, men om ikke ville jeg definitivt croppet bort tønnene eller hva det er til venstre og mannen, slik at du hadde blitt værende igjen med en nesten kvadratisk og "renere" bilde. Men som sagt, bildet gir meg en god følelse som det er også. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Hvis det først skal være ute av fokus, så bør det da være såpass. Synes det ser greit ut, men er ikke helt uenig med Jan R. Halvorsen om en crop. Det største problemet for meg er at mannen til venstre får litt for lite luft over hodet. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Ser ut til å bli tynt med fotografering denne uka, derfor en nødløsning. Men den smakte i det minste aldeles utmerket. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Klarer ikke fullføre. Har rett og slett ikke tid om dagen (+ av været gjør det tungt å dra legemet ut i regnet når jeg har tid ...), og når jeg begynner å legge ut patetiske bilder av middagen min er det like greit å gi seg. Men det var kult å dra med kameraet på dager hvor jeg normalt ikke ville tatt det med. Det skal jeg fortsette med, så noe godt kom det ut av dette. Disse utfordringene er fine saker, og neste gang er jeg med igjen! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Det glinset fokus-bra i det kjøttstykket ja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå