Fjelldal83 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg kjøpte for en stund siden Creative inspire 5.1 5500 høyttaler sett med tanke på at jeg skulle få utnyttet mitt Audigy kort. Men jeg sliter med å få surrounden til å virke Jeg kjører coaxial mellom pc'en og anlegget og jeg er ganske sikker på at jeg har gjort alle instillingene korrekt. Prøvde Unreal II , men jeg fikk nesten ikke lyd i bakhøyttalerne og centeren ble veldig svak. Min stemme på spillet forsvant helt, mens de jeg holdt en dialog med ble såvidt hørbar. Jeg trodde at dette kunne ha en sammenheng med at jeg brukte de driverne som fulgte med korte når jeg kjøpte det for nesten 2 år siden, så jeg lastet ned de siste driverne + all programvare som fultgte med kortet. Men får samme problemet. Jeg har også prøvd å kjøre et diagnoseprogram som fulgte med den siste programvaren. Der får jeg godkjent på alle testene, men når jeg kommer til høyttaler testen hører jeg ikke centeren og bakhøyttalerne. Det er sikkert noe jeg har gjort galt. Hva kan være problemet ? Lenke til kommentar
rog@njosh Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Sikkert et dumt spørsmål, men siden du ikke nevner det så spør jeg "har du husket å stille AudioHQ\Speakers til surround" ? Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Jepp har satt på 5.1 surround. Tror jeg gjort de rette instlillingene, men man vet aldri =) Lenke til kommentar
little85 Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hei, har samme problemet! Får ikke lyd ut av senter og bakhøyttalerne i testene, men ellers ved musikkavspilling og lyd i spill, fungerer alt helt flott! Skjønner ikke hva det kan være... litt kjedelig og ikke få konfigurert lydsystemet! har audigy 2 platinum ex! mvh kjell ronny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå