LordArild Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Bruker: LordArild Deltagernivå: Pingle Utstyr: Fujifilm X100 Har lyst til å gi meg selv en liten begrensning i form av kun svart/hvit bilder.. Er svært lite glad i fargebildene fra kamera, så det blir nesten en befrielse.. På den andre siden, får jeg et knallbra fargebilde, må det enten konverteres til svart/hvit, eller så må jeg poste noe annet. Jeg ønsker meg lykke til, med et håp om at jeg alltid har kamera med meg. Mitt største mål er å fullføre festen, og mot slutten av måneden er jeg redd for at det dabber av. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Da er første dag over, og jeg er endelig i gang. Tok meg en tur opp Lysgårdsbakkene, og kipset litt bilder underveis. Her er dagens resultat Teknisk Lukker: 1/125s Blender f/2.8 Iso: 200 Føler jeg bare løp forbi, så det kunne sikkert vært komponert bedre, men det "perfekte" vet jeg ikke hva er, og gidder ikke streve etter det. Dagens alternative bilde ligger i spoiler Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Det perfekte når man vel aldri, men det er ikke noe i veien for å streve etter det. Synes du valgte riktig bilde, det gjør seg med det skrånende jordet mot de horisontale linjene. Liker at du har tatt med såpass mye himmel. Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Må si meg litt uenig med k.n.b her. Likte bildet i spoiler veldig godt. Lurer på hva de strever etter i trappene der. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Fin komposisjon i bildet. Liker som k.n.b også bilder med mye himmel. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg likte spoiler bildet best. Fine linjer og god kontrast. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Greit det første bildet, men spoilerbildet falt best i smak! Liker kompen! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Mer liv i spoilerbildet, selv om jeg nok ville forsøkt å unngå å kutte menneskene slik. Hovedbildet, her tror jeg jeg ville forsøkt å trøkke til med litt mer kontrast. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2014 Det er ting som tyder på at jeg har glemt av dette helt.. Det har nok skjedd for mye i hverdagen. Har tatt masse bilder, men mest til andre ting jeg har drevet med.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå