Gå til innhold

Solnedgang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et vakkert lys som du har fanget, Knut !

Bildet viser mange flekker som røper at du har mye støv på bildesensoren og som gjerne kommer fram tydligere ved mindre blendervalg.

Tusen takk for tilbakemelding. Ja jeg så det etter jeg lastet det opp og så det så på tv skjermen. Trodde først det hadde med at det var Calima her da. Hvordan får jeg fjernet det. Tørket linsa men det er tydeligvis ikke der det sitter da? Kan dette også ha noe med at bildene ofte blir uforutsette og uklare også ?

Lenke til kommentar

Bildet viser mange flekker som røper at du har mye støv på bildesensoren og som gjerne kommer fram tydligere ved mindre blendervalg.

Tusen takk for tilbakemelding. Ja jeg så det etter jeg lastet det opp og så det så på tv skjermen. Trodde først det hadde med at det var Calima her da. Hvordan får jeg fjernet det. Tørket linsa men det er tydeligvis ikke der det sitter da? Kan dette også ha noe med at bildene ofte blir uforutsette og uklare også ?

Ufokusert skulle det stå ?

Lenke til kommentar

Trolig har du støv på bildebrikka som sitter inne i kamera, men jeg kjenner ikke til ditt kamera så kanskje bør du høre med forhandler av kamera hvordan du kan få til en rengjøring.

Støv inne i kamera er nok ofte en stor kilde til uskarpe bilder.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...