Gå til innhold

Gratis spill og bra tilbud tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lenke til kommentar
On 27.6.2024 at 11:58 PM, vidor said:

Scannet kjapt over listen til steamdb og kan nevne disse kandidatene. Noen oldies but goldies om en leter etter noe rimelig og bra å spille f.eks til høsten.

Borderlands 2 (-85%) 21,00 kr
Disco Elysium - The Final Cut (-90%) 27,90 kr
Rayman Legends (-85%) 29,85 kr
Contrast (-75%) 17,50 kr
Far Cry 5 (-90%) 59,90 kr
Far Cry New Dawn (-90%) 44,90 kr
Watch_Dogs 2 (-90%) 59,90 kr

The Witcher 3: Wild Hunt (-90%) 31,99 kr (komplett versjon til 100 kr)

Tok meg en runde på steampowered.com og legger til disse

Celeste (-90%) 22,00 kr
METRO Exodus (-80%) 59,00 kr
Far Cry 3 (-85%) 29,85 kr
Days Gone (-75%) 124,75 kr
Batman: Arkham Knight (-90%) 19,70 kr
MASS Effect Legendary Edition (-90%) 59,90 (alle tre spillene i serien)
Horizon Zero Dawn Complete edition (-75%) 124,75 kr
FABLE anniversary (-70%) 72 kr

Alle titlene som er listet opp i denne posten mener jeg er verdt prisen i forhold til verdien.

Prisen på i alle fall "The Witcher 3" er nesten skammelig lav hvis man tenker på hvor utrolig rått det spillet er 😍🤩 Tror det er femte eller sjette gangen jeg spiller gjennom det nå... Merker at det har mistet "nyhetsverdien" for meg, men likevel!!!

Merker også at jeg så vidt begynner å bli lei alle cut scene'ene. Men til å begynne med husker jeg at det til tross for hvor mange det er av de var dette kanskje det første spillet jeg har vært borte i hvor de ikke var et iritasjonsmoment siden de som regel er like flotte som resten av spillet!!!

I hvertfall "Blood and Wine"-DLC'en synes jeg er veldig bra. Er ikke like vegeistret for "Hearts of Stone", men absolutt verdt å spille gjennom den også.

Tilbud på GOG.com også ("kilden" til Witcher-spillene og Cybepunk:

https://www.gog.com/en/game/the_witcher_3_wild_hunt_game_of_the_year_edition

Tilbud på "The Witcher 2" også, som jeg synes holder seg veldig bra både med tanke på grafikken og med tanke på selve spillet!:

https://www.gog.com/en/game/the_witcher_2

Det opprinnelige spillet er en god del mer utdatert enn det andre, og særlig det tredje spillet, men jeg synes fortsatt det er verdt å spille:

https://www.gog.com/en/game/the_witcher_2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Skogslik skrev (29 minutter siden):

Nice, har lenge vert nysgjerrig på dette, topp og få det gratis nå!

Prøvde det i 5 min. Ikke min type spill, men det så ut som et meget pent spill. Samme med Disco Elysium. Likte slike spill før, nå går det mest i 2d hack and slash, metroidvania og cozy spill når jeg vil ta det piano.

Sunless Skies fungerte utmerket på Linux gjennom Heroic Games Launcher 👍

Speaking of Metroidvania.... Blasphemous + Blasphemous 2 Bundle -55% 150kr

HOT WHEELS UNLEASHED™ 85%

Super Lucky's Tale 75%

Hotshot Racing 90%

Alle har Steam Family Sharing....

Disse Summer Sale greia er helt utrolig. Masse kule spill jeg kan installere på StuePCen og sitte å spille med ungene. Hvis ungene kommer til å mase om konsoll fordi vennene har det så blir svaret mitt; kanskje forledrene deres skulle lært seg å bygge en PC og installert Steam og Epic(for gratis spillene).

Lenke til kommentar
22 hours ago, oOF said:

Disco Elysium er jo et røverkjøp til den prisen. Alle må kjøpe det!

Det sies at de som lagde spillet er utsatt for svindlere som har tatt over selskapet og inntektene. Jeg ville ikke støttet det.

https://medium.com/@artofrostov/to-fans-of-disco-elysium-concerning-the-situation-at-za-um-3e6bc46ea9c

Når det er sagt synes jeg Disco Elysium er litt overvurdert. Det var bra, men ikke så fantastisk som noen skal ha det til. 

• Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (1 minutt siden):

Det sies at de som lagde spillet er utsatt for svindlere som har tatt over selskapet og inntektene. Jeg ville ikke støttet det.

https://medium.com/@artofrostov/to-fans-of-disco-elysium-concerning-the-situation-at-za-um-3e6bc46ea9c

Når det er sagt synes jeg Disco Elysium er litt overvurdert. Det var bra, men ikke så fantastisk som noen skal ha det til. 

Du om det, jeg syns det var et knakende godt spill. Og det er helt ok at vi har ulike meninger om spillet.

Lenke til kommentar

Sikkert nevnt mange ganger, spesielt siden spillene er på tilbud 4-6 ganger i året.

Portal 1 og 2 koster hele 16.50

Ved å eie Portal 2 kan man laste ned Portal Reloaded og Revolution.

Har hatt de lenge på Steam. Men kjøpte til ungene slik at de har dem også, mulighet for co-op.

• Liker 2
Lenke til kommentar
On 30.6.2024 at 2:57 PM, oOF said:

Du om det, jeg syns det var et knakende godt spill. Og det er helt ok at vi har ulike meninger om spillet.

Åpenbart en d*ckmove å kuppe selskapet slik det er omtalt om det er hele sannheten, spesielt når de planla en oppfølger, så det blir jo et tveegget sverd å få en god deal under de nåværende omstendigheter. Spillet er bra, men det er litt kjipt å støtte "mafien" heller en de som har lagt ned sweat-equity i dette.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...