Toketorp Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Brød til overs Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Grei komposisjon o fint lys med god skarphet som henter farger og detaljer. Men det mangler litt på etterarbeidet her: Først en kloning langs kanten oppe til høyre. Dernest en borkloning av beina borte til venstre oppe. Hvis du kutter nede så strandlinja går rent ut på nedre ramme med litt luft fram til nedre venstre hjørne så vil du antagelig øke spenningen i bildet noe for da får du en linje ut på venstre kortside og en ut på nedre langside. Roar Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 Takk for tilbakemelding. Det som forstyrer oppe langs kanten til høyre så jeg ikke før bildet var lagt ut, mens bena oppe til venstre visste jeg ikke hvordan jeg skulle få bort (må lære mer om kloning). Vurderte å kutte bildet under fuglen. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Roar har nevnt de fototekniske detaljene som kan forbedres. Ellers synes jeg bildet er en god doku av en hverdagssituasjon hvor gode mennesker tar vare på dyra samtidig som vi får masse tilbake fra dem. mvh Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg