Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Router fra Netgear lyser, men sender ikke signaler, verken trådløs eller kablet.

Anbefalte innlegg

Hei

Håper noen kan hjelpe meg! Mine dager som selvutnevnt datanerd som googler og fikser er tydeligvis over. Eller kanskje det bare er tålmodigheten etter en lang arbeidsdag som skorter.

Jeg har en Netgear wireless-n 150 router. Kjøpt billig på Clas Ohlson, men har tikka og gått i cirka to år. I løpet av helga har den plutselig slutta å virke. (Vi har ikke vært hjemme.) Alle lys som skal lyse, lyser - bortsett fra trådløs signallyset. Ingen enheter her hjemme finner nettverket, og kabelen som går til tv'en fra routeren finner heller ingen nettverk.

Modemet har Internett og jeg kan surfe med pcen vi kabelen herfra.

Jeg trenger ikke link til netgear support og lignende da jeg har sittet i noen timer og prøvd å skjønne selv. Hadde vært fint om noen hadde orka å guide meg step by step. Jeg har kjørt ipconfig men kom meg ikke videre derfra da jeg fikk IP6 eller hva det het.

Like før jeg går og kjøper ny router.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den høres død ut, uansett må du fabrikkresette den med strømmen på så den blir svart og booter opp igjen så du skal kunne finnen via IP om den satt seg selv til random nat på lanet da den fungerte.

Prøv å sett kabel i en av switchportene også fra pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...