Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ble avvist av jente, være venner?


Anbefalte innlegg

selvfølgelig kan vi være venner:)))<3

 

Uff, hån.

 

 

Hehe, det er nok ikke deg.. :p

 

Har ikke hatt noe som helst kontakt på to uker nå. Savner henne fortsatt veldig mye men føler det går greit, og det føles som hun ikke bryr seg så veldig mye når jeg ikke har hørt noe i det hele tatt..

 

Selv om jeg hadde det helt fint som singel før jeg traff henne merket jeg at alt var mye bedre når jeg var sammen med henne.

 

Anonymous poster hash: badc5...6b9

 

 

Vist det er slik at hun ikke bryr seg veldig nå så.... FUCK IT :D

 

Helt normalt å føle seg slik du gjør nå. Kom deg ut å jakt videre kompis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Vist det er slik at hun ikke bryr seg veldig nå så.... FUCK IT :D

Helt normalt å føle seg slik du gjør nå. Kom deg ut å jakt videre kompis.

 

 

Hehe, er ikke så veldig flink på sjekking så blir nok lenge til neste gang jeg møter noen som er inntressante. Ikke at jeg har så store problemer med jenter generelt, men jeg har ganske høye krav. Er ikke så ofte jeg føler jeg kan være med en jente dag inn og ut uten å bli lei kombinert med et bra utseende. Jeg vil egentlig ikke være overfladisk, men jeg klarer rett og slett ikke å bli tiltrukket med mindre jenta er godt over middels pen. Og jeg er jo ikke noe brad pit selv heller, selv om jeg ihvertfall føler at jeg ser bra ut da.



Anonymous poster hash: badc5...6b9
Lenke til kommentar

Du er i en vanskelig situasjon der du har mixed feelings du hater henne fordi hun ikke vil være sammen med deg, fordi hun brukte på en måte din tid. Problemet er at jeg tror hun likte deg men du havna i en friendzone det er det verste som kan skje med en gutt. Syns du burde være venn med hun uten å gi henne for mye oppmerksomhet bare være snill og grei mot hun. Kanskje hun ikke vet hva hun vil ha.

Endret av lion33
Lenke til kommentar

Det er godt mulig. Jeg synes det er rart at man kan ta så mye insiativ som hun gjorde til kos og sex hvis man er friendzonet. Jeg fikk litt følelsen av at ting gikk for fort frem og at hun var usikker, jeg burde gitt henne litt mer rom og ikke brukt all tiden min på henne selv om hun ga utrykk for at det var det hun ville. Men det er det vel bare hun som vet, om hun så vet selv engang.



Anonymous poster hash: badc5...6b9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...