Øyvind.L Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Ensom på et strå Bildet er fjernet. Endret 22. september 2014 av Øyvind.L Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Flott makrobilde av flua med en homogen bakgrunn som fremhever flua ! Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Meget flott macro hvor skarpheten sitter akkurat nok dybdeskarphet til at alle vesentlige aspekter ved flua fremstår som skarp og tydelig. En flott diagonal har du fått med også så det er ikke mye å pirke på her.... Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Flott makrobilde av flua med en homogen bakgrunn som fremhever flua ! Er nøye på forstyrrende elementer ofte via rydding av omgivelsene før opptak, men også prøveskudd . Og så er det bare å vente...og treffe ,sagt slik. Takker for kommentar. Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Meget flott macro hvor skarpheten sitter akkurat nok dybdeskarphet til at alle vesentlige aspekter ved flua fremstår som skarp og tydelig. En flott diagonal har du fått med også så det er ikke mye å pirke på her.... Har litt trening med dette here...,selv om jeg liker landskap og manipulerte bilder bedre. Skrev oppe at jeg har fotografert dennne som jeg mener at fluer skal fotograferes...men det falt ut , mulig noen kan lese det her Eller kan jeg bildebehandling og det gir mulig det lille ekstra. Men det andre må være på plass, fint du så diagonalen også, de dårlige bildene ligger i bosset Takker for kommentaren. Endret 22. september 2014 av Øyvind.L Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Jasså, enda er ikke fluene døde for i år ser jeg. Men skal jeg tolke bildet så går'e nedover med dem. God gammel kvalitet detta, Øyvind. Vanskelig å finne mat for negativfingeren her. Roar Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Jasså, enda er ikke fluene døde for i år ser jeg. Men skal jeg tolke bildet så går'e nedover med dem. God gammel kvalitet detta, Øyvind. Vanskelig å finne mat for negativfingeren her. Roar Takker for kommentar Roar, sesongen nærmer seg slutt etterhvert nå. Vel,holder litt på med dette kvalitetsgreiene,men det er ikke akurat overbetalt ,synes jeg...men har ikke helt funnet ut hvor hunden er begravet Hyggelig! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Flott og detaljerik makro med flott fokusområde! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 Flott og detaljerik makro med flott fokusområde! Hilsen Tove Hyggelig Tove Lenke til kommentar
Gam3r Evolved Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hva slags objektiv har du brukt her? Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Her på dette og alle macro bildene mine er det brukt en 90 mm Tamron linse. Den ikke siste versjon,men fullt brukbar lenge enda ,håper jeg Takker for interesse. Endret 7. oktober 2014 av Øyvind.L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg