Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kåsseri

Anbefalte innlegg

Hei jeg har nettop skrevet et kosseri uten å egentlig ha hatt noen øving med det. Jeg har skrevet om temaet skole.

Skole.

Hvær dag blir vi undomma tvingt opp grytilig bare før dra på skola, vi bynne grytidlig. Vi bynne så tidlig at det hene læreran komme førseint. Vi blir tvingt til å ta av skolan nåkka læreran egengemtlig burde skjønne når vi har et sånt hastverk på morran. Det hende ofte at vi kommer før seint, selvom det va førdi æ fikk førseint eller førdi æ måtte kjøpe tyggis på veien, så ende det altid me at når lærern spør <<koffer e du førsein>> så ende det me at æ svare, æ førsov mæ. Vær dag får vi spørsmål uten mål å mening, liksom når lærern sir " du har 10 sjokolada også tar en 2 kor mange har du da? Liksom alle vet æ fortsatt har 10 og en dødkropp. Det verste e ikke altig dissa idiotiske spørsmålan vi får på skola, men de vi får hjemme, de vi må bruke google/wikepedia og alle andre netside før å svare på. Det e jo et slit å gå på skola men hvis du lure litt 60% i drikkeflaska så får du værtfall roa ned nærvan. Men skole e jo fremtida, det bestemme jo alt, om vi skal ha stort eller lite hus mye eller lite penga. Så vi må bare klare åss gjennom detta slitet.

Vet jeg hat mye skrive feil hær, må ha svar kjapt så skreiv det kjapt. Og spørsmålet er er dette et kåsseri? Eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...