Kvalsvikfoto Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Treet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Flott med tørrtreet i silhuett. Jeg scrolla opp så øvre bildekant gikk akkurat under den klompen øverst og oppdaget at jeg syntes spenningen i bildet økte samtidig som himmelen ga mer dybdefølelse fordi betrakters blikk blir noe senket. Bare nevner det så kan du jo ta en tt sjøl. Herlig lys i dette bildet og som vel er det som virkelig "gjør" det. Roar Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 Flott med tørrtreet i silhuett. Jeg scrolla opp så øvre bildekant gikk akkurat under den klompen øverst og oppdaget at jeg syntes spenningen i bildet økte samtidig som himmelen ga mer dybdefølelse fordi betrakters blikk blir noe senket. Bare nevner det så kan du jo ta en tt sjøl. Herlig lys i dette bildet og som vel er det som virkelig "gjør" det. Roar Takk,Roar? Det er noe i det du sier ang dybdefølelesen. Var flott lys den kvelden.Morten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg