Gå til innhold

GMAT


MesterDefoe

Anbefalte innlegg

Noen her som har erfaring med GMAT?

Jeg har en bachelor i økonomi og administrasjon fra BI og fikk C i engelsk på BI. Hvordan vil jeg klare meg på testen uten å øve?

 

Er det ikke ganske rett frem, at de tester engelsk kunnskaper samtidig som de litt kvantitative ferdigheter?

 

Noen som vet om steder hvor man kan se gamle eksamensoppgaver?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde absolutt øvd litt hadde jeg vært deg. Kjøp deg de bøkene du øver med. Har flere engelske venner som slet mer på den språklige delen enn den kvantative.

Men for all del, noen er bare veldig dyktige på den type tester og scorer bra på første forsøk uten særlig øving. Det vet du best selv.

Lenke til kommentar

Tror Sverige og Danmark er de nærmeste stedene.

Den nettsiden der er vel falsk, er den ikke?

 

 

Leste litt på FAQ til GMAT. Etter testen har man to minutter på seg på å bestemme seg om man vil godta resultate eller ikke.

Godtar du det vil det bli lagret og gyldig i ti år. Ulempen er om du ikke er fornøyd, for dine ufornøyde resultater vil også dukke opp når du leverer GMAT-score.

Kansellerte du resultatet, får man én måned på seg på å angre, i bytte mot 100 dollar.

De ti første søknadene du sender GMAT-score til er gratis, etter det koster det 28 dollar pr søknad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...