MesterDefoe Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Noen her som har erfaring med GMAT? Jeg har en bachelor i økonomi og administrasjon fra BI og fikk C i engelsk på BI. Hvordan vil jeg klare meg på testen uten å øve? Er det ikke ganske rett frem, at de tester engelsk kunnskaper samtidig som de litt kvantitative ferdigheter? Noen som vet om steder hvor man kan se gamle eksamensoppgaver? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Hadde absolutt øvd litt hadde jeg vært deg. Kjøp deg de bøkene du øver med. Har flere engelske venner som slet mer på den språklige delen enn den kvantative. Men for all del, noen er bare veldig dyktige på den type tester og scorer bra på første forsøk uten særlig øving. Det vet du best selv. Lenke til kommentar
MesterDefoe Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 Er det noen muligheter for å se gamle test oppgaver noen sted? Det er vell en flervalgstest right? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg tror du kan ta én sånn prøveeksamen på hjemmesidene deres. Lenke til kommentar
MesterDefoe Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 takker Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Fortell gjerne hvordan du syns det var Tenker å ta GMAT i fremtiden selv så. Blir da å investere mange titalls timer i forberedelser. Lenke til kommentar
MesterDefoe Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 Hvor mange timer i gjennomsnitt tror du holder for en slik test? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Hvor mange timer i gjennomsnitt tror du holder for en slik test? Leste et sted at de som får 700 i score bruker i snitt 90-100 timer på å forberede seg. Lenke til kommentar
MesterDefoe Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Kan man nå ta denne testen i Norge? Fant et norsk sted som tilbyr testen på deres hjemmeside https://registration.mba.com/testtaker/registration/CalendarAppointmentSearchPage/GMAC/223525 Kan dette stemme? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Tror Sverige og Danmark er de nærmeste stedene. Den nettsiden der er vel falsk, er den ikke? Leste litt på FAQ til GMAT. Etter testen har man to minutter på seg på å bestemme seg om man vil godta resultate eller ikke. Godtar du det vil det bli lagret og gyldig i ti år. Ulempen er om du ikke er fornøyd, for dine ufornøyde resultater vil også dukke opp når du leverer GMAT-score. Kansellerte du resultatet, får man én måned på seg på å angre, i bytte mot 100 dollar. De ti første søknadene du sender GMAT-score til er gratis, etter det koster det 28 dollar pr søknad. Lenke til kommentar
MesterDefoe Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Er siden falsk? Den er jo det første som kommer opp når mab aøker GMAT, og virker som den offisielle siden. Lenke til kommentar
MesterDefoe Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Gå inn på hjemmesiden også søker du Oslo på where to take exam, så kommer det opp et sted i Oslo Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Er siden falsk? Den er jo det første som kommer opp når mab aøker GMAT, og virker som den offisielle siden. Okay, du har kanskje rett. Var bare nettverket her som anså det som en malware-side eller noe.Så ikke så nøye på det så gikk ut av den, hehe. Lenke til kommentar
MesterDefoe Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg ringte dem, GMAT blir fra neste uke av tilbydt i Norge Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ah, det er nice. Gjør det noe enklere for oss. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvordan går det med GMAT? Har du kjøpt bøker eventuelt noe annet, for å forberede deg? Lenke til kommentar
MesterDefoe Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 Nei, jeg har ikke tenkt å ta testen før neste vår neste år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå