kalleklovn12 Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 Nå kom jeg inn med igpu. Måtte på jobb så får se om jeg får flashet riking. Hva er best av ezflash og Nvflash? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 Nå kom jeg inn med igpu. Måtte på jobb så får se om jeg får flashet riking. Hva er best av ezflash og Nvflash? Lenke til kommentar
Brahmeister Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Aner ikke, jeg har alltid brukt nvflash. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg har, så vidt jeg husker, kun brukt nvflash. Så om ezflash er bedre eller ikke, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 Hm. Den er grei. Da går jeg for nvflash. Blir spennende Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 Hm. Den er grei. Da går jeg for nvflash. Blir spennende Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Bare husk å flashe et kort først for å se hvordan det fyker av. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Den er god. Takker og bukker. Nå får jeg bilde igjen med gpu. Sliter med å komme meg inn i windows bare. Får svart skjerm etter oppstartslogoen. Skjermen skrur seg av. Tips? Endret 25. september 2014 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Kommer du inn i safe mode? I så fall prøv å av-installere Nvidia driver hvis det går an, restart og legg inn driver på nytt. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 JA! Da er alt i orden. Mange takk til dere alle. Klarte å flashe det ene kortet via igpu på z77. Deretter installerte jeg alt på x99. Fikk da flashet begge kortene med ezflash og nå funker de fjell. Måtte installere w8.1 på nytt for at alt skulle gå i orden. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Flott at du fikk GPU'ene til å virke igjen. Da blir det vel gaming igjen regner jeg med. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Flott at du fikk GPU'ene til å virke igjen. Da blir det vel gaming igjen regner jeg med. Ja, det også. Tenkte å få overklokket cpu litt nå da. Endelig få se hva min 5820k duger til Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Flott at du fikk GPU'ene til å virke igjen. Da blir det vel gaming igjen regner jeg med. Ja, det også. Tenkte å få overklokket cpu litt nå da. Endelig få se hva min 5820k duger til Greit, tenker jeg oppretter en ny tråd i vent på deg : *Hjelp jeg flashet bios til hovedkortet mitt og får ikke startet pcen. *Hjelp jeg overklokket min 5820 til 6Ghz og nå vil den ikke starte.. Tuller selvsagt Lykke til 1 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Måtte gi deg +1 på den kommentaren, Malvado. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Greit, tenker jeg oppretter en ny tråd i vent på deg : *Hjelp jeg flashet bios til hovedkortet mitt og får ikke startet pcen. *Hjelp jeg overklokket min 5820 til 6Ghz og nå vil den ikke starte.. Tuller selvsagt Lykke til Haha. Jeg fortjente kanskje den. Ikke alltid like lett det softwaretullet. Hadde jeg bare fått min cpu opp til 6, så hadde det vært konge. Får en bråbrems på 4.3 gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå