appelsinbrus Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Merkelig feil på en litt gammel påhengs - jeg var på fjorden her om dagen, og kjørte ganske mye i løpet av dagen. Stoppa ett siste sted for å fiske bare liiitt til før jeg skulle gå i land, og da jeg skulle starte motoren igjen var den helt dau. Rant en del bensin av den, og fant ut da jeg kom i land hvor bensinen kom fra. Merket med rød ring på det ene bildet.Noen formening om hva det kan komme av? Skal det være en skrue der eller noe sånt? Jeg har ikke peiling på motor, serru, men den ble overhalt for bare et par mnd siden. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 I følge min onkel skal det komme bensin ut der om motoren får for mye bensin, og da fordi det er noe krøll med flottørkammeret. Han snakket om at nåla på flottøren kunne være skadet slik at den ikke tettet nok(?). Noen som kan si mer om dette her, om det er et vanlig problem? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hei, sikkert luftehull til flottørkammer. som han ovet skriver fungerer ikke flottørsystem og da blir hele kammer fylt opp helt til det renner over. Forgasser må av og så må du snu forgasser på hue og skru av kammer. Flottør kan ha punktert flytelegeme osv Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 Skjønner. Takk for svar. Skal skru litt og se hva jeg finner ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå