Espen Ørud Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Aurora @ Bastinjohka Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
judith-g Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Utrolig flott med speilbilde i vannet! Flotte farger på himmelen utenom nordlyset også. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Et meget fint bilde med et vakkert nordlys, Espen ! Liker veldig godt lokasjonen du har valgt og at nordlyset er såpass lavt på himmelen til at du også får fram den flotte speilingen. Den lille samlingen med blåaktige lysende objekter i øvre venstre bildekant opplever jeg som litt forstyrrende i og med at de er så nære kanten. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Et meget fint bilde med et vakkert nordlys, Espen ! Liker veldig godt lokasjonen du har valgt og at nordlyset er såpass lavt på himmelen til at du også får fram den flotte speilingen. Den lille samlingen med blåaktige lysende objekter i øvre venstre bildekant opplever jeg som litt forstyrrende i og med at de er så nære kanten. Jeg kan være meget enig i den forstyrrende effekten til stjerneformasjonen der. De er imidlertid omtrent umulige å se i kamera på lokasjon og jeg har en policy om å ikke klone vekk himmelelementer så jeg var nesten nødt til å beholde den. Ting skjer såpass hurtig når nordlyset først spiller på lag at man ikke helt har tid til å zoome inn på skjerm for å kontrollere slike ting dessverre. Det gikk med nok tid til stadig å fjerne rim fra forntelementet. Temperaturen raste ned i -7 på natta så det var drøy riming på både objektiv og kamera... Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Ettersom jeg ser har du nok nordlysbilder jeg liker bedre enn dette. Virket veldig øde her og litt hendelsesløst på bakkenivå synes jeg og ville ha kuttet en del ned og litt til venstre Selve nordlyset var bra og rolige stjerner,samt at trerene ikke lå langflat etter vidvinkelens helling... Litt fargestøy nederst på begge sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg