NexteR Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 jeg har lenge tenkt på å bygge meg et kabinett av tre men hva er fordelene og ulempene ved det? på forhånd takk Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 hvis fordelene er større en ulempene...går jeg rett i gang med å bygge ..og poster selvfølgelig bilder her Lenke til kommentar
Xell Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ulempen er at det blir sinnsykt tungt. Noe som igjenn gir fordelen av redusert vibrasjonsstøy. Så skal den ikke flyttes på er det bare å sette i gang. Lykke til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xQBEIgcH Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Som det sies, tyngden vil jo øke betraktelig. Hvis du skal bruke heltre plater, vil tynne plater sprekke lettere. Så spørs det hvor stort kabinett du har, om du må lime sammen plater eller finner noe som er stort nok.. Ta en kikk på denne tråden på bit-tech. Lykke til! Lenke til kommentar
corax- Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Heisann... Vil bare si at et kabinett som er bygd av hobbyplater ikke er tungt! Har selv bygd meg et kaninett av 22mm hobbyplater, og det er ikke tyngre en ca 15kg. mitt kabinett Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Er det 15kg med eller uten hardware? og den linken der, den gir 404... Lenke til kommentar
corax- Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Det er ca 15kg MED hardware ja.. og linken den skal fungere den tror jeg Lenke til kommentar
pertm Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Linken gir 404. Jeg prøvde også linken i sigen din og den ga også 404... Lenke til kommentar
corax- Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hmm.. virker som om webservern er nede.. La ut sida på en ny server Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hmm.. virker som om webservern er nede.. La ut sida på en ny server Og 404 igjen.. Logg på ftp'en og slett den index-fila der så kan vi finne bilder selv! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Du får mindre skjerming av enhetene. Sørg får å ha en liten bit kabel med runde kabelsko mellom hver metallgjenstand (festet i lag med en av enhetene ved hjelp av skruer), og kabinettet til PSU'en. Lenke til kommentar
EC Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Flytter tråden til case mods, hvor den hører hjemme. Du kan poste i worklogs når du faktisk har begynt. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 hehe ..men jeg starter om ikke SÅ veldig lenge da...blir sponset med 3500kr snart så da er det rett til bygmakker og komplett.....jeg "tipper" at det blir i denne uka Lenke til kommentar
corax- Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hmm.. virker som om webservern er nede.. La ut sida på en ny server Og 404 igjen.. Logg på ftp'en og slett den index-fila der så kan vi finne bilder selv! sjekk denne da Bør funke Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Lag deg en hel komde eller en skrive pult! IKKE LAN venlig, men steika kult.. Da kan du lage skuffer osv. som passer heilt perfekt til cd samling å div. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 jeg og en kamerat har og lagd ett trekabis av 12mm kryssfiner (som vi lakerte) men psu blei ødelagt (kan det vere på grunn av mangel på jording?) det brukte vi 1 veke på og 300-500kr på mangler fremdeles lister til kantene så det ser litt halveis ut nå men det kommer Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 en stor fordel må være at tre er lettere å jobbe med.. men det kan jo ha noe å gjøre med at jeg er snekker Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 en stor fordel må være at tre er lettere å jobbe med.. men det kan jo ha noe å gjøre med at jeg er snekker Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 oj.. sånt skjer når serveren går ned akurat når jeg poster Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 en stor fordel må være at tre er lettere å jobbe med..men det kan jo ha noe å gjøre med at jeg er snekker hehe har faktisk tenkt på å bli snekker jeg også ..morsomt det da? (møbelsnekker altså).... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå