aklla Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Jeg skulle skru av foten for å henge den opp på veggen, men skruene sitter helt fast. Har så klart fått delvis ødelagt ett par skruer bak der. Noen tips til hvordan jeg kan få de ut? Endret 22. september 2014 av aklla Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 http://no.wikipedia.org/wiki/Grisepikk 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Får man små nok av de da? Skulle vært forbud mot stjerneskruer... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Biltema har sett ned til 2 mm. Stjerneskruer funker stort sett, men det er viktig å bruke riktig verktøy og ikke blande vanlig stjerne og Pozidriv... 1 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Synes det ser ut til at det er nok spor igjen i de der til at du kan få presset inn en vanlig skrutrekker mens du skrur? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Joda, jeg kan jo prøve til den er enda rundere. Problemet er at den sitter helt fast, det er derfor den har blitt rund. Jeg får litt tak med skrutrekker, men det glipper... Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Dremel kutteskive.... bruker du de til de nesten er slitt så er diameteren så liten at du faktisk kan kutte ett nytt spor. Hvis du ikke har tenkte å feste på foten igjen kan du gjerne borre opp skruene. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Er greit å kunne skru på foten igjen ja, den blir nok ikke hengene på veggen for alltid. Men, har nå kjøpt settet, kommer oppdatering i løpet av kvelden tenker jeg Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Eventuelt vist det ikke går. Så kan du bruke en sveisetang fra biltema, med nummer 121022 Griper som bare det, har brukt den mange ganger på skruer som har helt utslitt hode på jobb. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Er spass trangt at jeg ikke får tak med sveisetang, heller ingen andre tenger, bortsett fra kanskje en nebbtang, som er helt ubrukelig til slikt. Har borret ut en del, men ser ikke ut til at jeg har noen skralle som passer, så blir vanskelig da, skal se om jeg får tak i noe i kveld... Ser ikke ut til at grisepikken tar skikkelig tak heller Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Borer du med ett bor som er tykkere enn selv skruen (ikke tykkere enn hodet) er det null problem å få vekk hodet på skruen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Fikk ut en skrue med grisepikk nå, 2 igjen Må lade drillen, så kommer nok de to neste ut også, gikk veldig mye lettere når jeg først fikk tak i en skralle som passet Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 da var alle ute 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå