redlionion Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hei, Jeg har lenge vurdert en Nx7000, men er ikke så sikker lengre etter å ha sjekket ut PcWorld International's omtale av denne... Her får den 3 stjerner av 5 mulige, og det er noe klaging på display, ytelse og design... Til alle trofaste Nx7000'ere vil jeg spørre om dere er enige i denne kritikken. Eller er det BS? /**Christoffer*/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Å klage på at en maskin har for høy oppløsning blir for dumt. "...its native resolution of 1680 by 1050 makes icons and text rather small and difficult to see." Tror egentlig mye er en smaksak. Kanskje fordel å teste ut maskinen før du kjøper den. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Å klage på at en maskin har for høy oppløsning blir for dumt. "...its native resolution of 1680 by 1050 makes icons and text rather small and difficult to see." Helt enig, uansett går det an å kjøre opp størrelsen på ikoner og tekst hvis dét skulle bli et problem... Det er ikke fordi jeg vil ha liten tekst jeg vil ha høy oppløsning, uten at liten tekst er noe problem for meg likevel. Lenke til kommentar
redlionion Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg er fullstendig enig i hva dere sier. Men med tanke på at dette er proffe testere av dette produktet, kan det likevel gjerne være et problem dersom skjermen støtter en oppløsning den i prinsippet ikke er god nok til å vise. Og dette er jo et fint markedførings-triks. Lenke til kommentar
InsomNiacin Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Leste spec'en på den i sted, og den er jo utvilsom rå, samt at den også ser bra ut. Men prisen var jo deretter. 20 000 +- Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 PCworld.com ser ut å være litt gniene på stjernene sine. Men Nx7000 maskinen har blitt ranket som det 3. beste valget blant "power notebooks" Så da mener de vel maskina er bra selv om de ikke kaster om seg med stjerner. Knut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå