A Guy Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Hei, jeg trenger en ny pc. Jeg vil ikke ha en acer, men ellers bryr jeg meg ikke så mye på merke eller OS. Jeg har sett på Asus ZenBook UX32LN, Lenovo yoga 2, apple macbook air 13" 2014, samsung ativ book 9. Men klarer ikke bestemme meg. Mitt budsjett er under 9000 kr. Helst under 7000 kr. Jeg vil ha en liten og tynn bærbar pc på 13 tommer, med Norsk tastatur. Jeg vil bruke den mest til skole, videoredigering, bilderedigering, men vil også kunne spille litt på den. Spillene jeg vil spille er; World of Warcraft, League of Legends og andre sånne spill. Jeg trenger 6+ timer batteri og vil helst ha en bra skjerm med touch (må ikke, men vil helst ha). Den må se fin ut fordi jeg er litt kresen på "looks". Jeg vil at den skal holde seg de neste 4 årene. Jeg trenger ikke super mye plass på den, men vil ha nok. Jeg har også tenkt å kjøpe en PS4 eller en bærbar spill pc. Hvis dere har noen ideer til dette, så hadde det vært greit å skrive det under. TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå