Gå til innhold

[Løst] MSI GeForce GTX 970


ColossusZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Gigabyte sitt kort kom også veldig bra ut med mtp kjøling:

http://www.prisjakt.no/product.php?p=2809955

 

Blir nok greit uansett hva du går for men..

Linka det kortet i første post, ser god ut den og.

 

Ja, men så at du kunne spare en hundrings dersom du hadde veldig lyst :D

Jeg hadde forresten ett EVGA skjermkort som daua en gang så det vil jeg ikke anbefale i hvert fall, største drittmerket EVER!

Neida haha, good luck.

 

Takk1 Men blir nok ASUS kortet :)

Lenke til kommentar

 

Asus er nestbest, Ingen protest :p

 

Neida, Kortene er ganske like så ta den du synes ser best ut :)

 

MSI har høyest/størst failrate på produktene sine tho, Mener jeg.

 

EDIT: Dette er mitt 2000`innlegg.

Og jeg mener å ha lest det på forumet. Bryr meg fint lite hva andre velger, Sier bar et jeg ikke ville tatt Msi, ikke om det ble kastet etter meg :))

 

 

Godt gjort å mene at MSI er dritt fordi du mener at de har høyest failrate.

Blir like dumt som at jeg skulle sagt at EVGA er søppel fordi jeg har hatt 3 stk EVGA GTX 460 kort, hvor 2 av de døde etter kort tid, fordi de lanserte kortene med en horribel / defekt kjøleløsning som gjorde at kortene lå på 100 grader, selv med vifta på full pupp. Det var første batch/gen eller hva man vil kalle det.

På det 3. erstatningskortet var riktignok kjøleløsningen fikset, men dette døde etter et halvannet år.

 

Sitter nå med et EVGA 650Ti kort som funker helt perfekt (fikk det av komplett, fordi 460 ikke var å få tak i), men vurderer nå sterkt å bytte ut pinglekortet med et 970.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan jeg faen med ikke ha min egen mening?

 

Du presenterte å si at du mener at msi har høyest failrate. Det er ikke en subjektiv mening, enten så har de høyere failrate enn andre , eller så har de det ikke, mao en 100% objektiv sak . En kan mene at MSI kort er styggere enn andre kort , en kan mene at MSI sin programmvare har en styggere/mindre brukervenlig interface og en kan mene at MSI har en dårlig forretningsmodell, dette er subjektive saker, og går fint and å ha en mening om. Dette kan du ha din egen mening om, uten problem, men du kan ikke ha din egen mening om failrate som en produsent har.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kilder er jo alltids en fin ting. Jeg kan jo si at EVGA har en failrate på 50%. å vips har du en like troverdig kilde på at EVGA har den failraten som den kilden du har om at MSI har høyest failrate.

 

Her har en dog en kilde som viser at MSI ikke akkurat stikker seg ut i noe særlig negativ retning: kan selv ikke gå 100% god for denne, da det er resultat av et ca 1 minutter langt google søk.

 

http://linustechtips.com/main/topic/108284-huge-list-of-failure-rates-on-pc-components-french-but-i-translated-nearly-everything/

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kan jeg faen med ikke ha min egen mening?

Så klart kan du ha dine meninger, men pass på hvordan du ytrer dine meninger. Baser dine meninger på fakta er best, og gjerne link til fakta også. Spesielt når du kommer med denne type mening :)

 

Jeg ba om kilder til failrate på MSI.

 

Jeg listet opp mine erfaringer ang MSI. Jeg har også bygget mange PCer gjennom 15år som hobby, og det var en periode MSI var topp. Men ellers er de slappe på BIOS updates som f,eks Z67 GD-65 1155 socket som ikke støtter nye skjermkort før nyeste BIOS er installert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...