Gå til innhold

[Løst] MSI GeForce GTX 970


ColossusZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Grei deal det, Dog kortet kommer godt ut i tester selv om jeg aldri skal ha Msi hardware inn i mitt hus :)

Hvorfor ikke? :p Har et MSI kort nå, synes det er greit, men er klar for utskiftning nå + hovedkortet mitt er MSI :)

 

Personlig erfaring, Dog selv om jeg ikke er den gamleste Gameren her, Så liker jeg ikke Msi :)

 

Min kompis har det også, Så det starter jo opp^!^

Lenke til kommentar

 

Grei deal det, Dog kortet kommer godt ut i tester selv om jeg aldri skal ha Msi hardware inn i mitt hus :)

Hvorfor ikke? :p Har et MSI kort nå, synes det er greit, men er klar for utskiftning nå + hovedkortet mitt er MSI :)

 

Fordi han er en av gutta som skal ha EVGA.

 

Eneste tullet jeg har hatt med MSI er når det kommer til BIOS på HK. Ellers er skjermkorta dems ganske så solide. Jeg anbefaler EVGA eller MSI til mine venner.

Lenke til kommentar

 

 

Grei deal det, Dog kortet kommer godt ut i tester selv om jeg aldri skal ha Msi hardware inn i mitt hus :)

Hvorfor ikke? :p Har et MSI kort nå, synes det er greit, men er klar for utskiftning nå + hovedkortet mitt er MSI :)

 

Fordi han er en av gutta som skal ha EVGA.

 

Eneste tullet jeg har hatt med MSI er når det kommer til BIOS på HK. Ellers er skjermkorta dems ganske så solide. Jeg anbefaler EVGA eller MSI til mine venner.

 

Elsker BIOSen på MSI Hovedkortet mitt :p Lett og ryddig.

Lenke til kommentar

 

 

Grei deal det, Dog kortet kommer godt ut i tester selv om jeg aldri skal ha Msi hardware inn i mitt hus :)

Hvorfor ikke? :p Har et MSI kort nå, synes det er greit, men er klar for utskiftning nå + hovedkortet mitt er MSI :)

 

Fordi han er en av gutta som skal ha EVGA.

 

Eneste tullet jeg har hatt med MSI er når det kommer til BIOS på HK. Ellers er skjermkorta dems ganske så solide. Jeg anbefaler EVGA eller MSI til mine venner.

 

Evga, ASRock og Asus, Ikke annet :p

Lenke til kommentar

Det er mange raringer der ute som feks har vært uheldige med ett MSI kort og da svartelister hele merket, samme type mennesker som alltid mener "det de har er best".

Selv har jeg hatt problemer med både Asus og Benq, men går ikke rundt og svartelister merkene av den grunn hehe, jeg kjøper fortsatt disse merkene også.

Det er ingenting som tilsier at MSI er ett dårlig merke, feil kan oppstå på all elektronikk uansett merke.

 

Har satt i sammen noen tusen systemer, og det eneste merket jeg ikke anbefaler andre er Elite Group, feilraten var såpass høy på flere av produktene at det ble full stopp.

Lenke til kommentar

Asus er nestbest, Ingen protest :p

 

Neida, Kortene er ganske like så ta den du synes ser best ut :)

 

MSI har høyest/størst failrate på produktene sine tho, Mener jeg.

 

EDIT: Dette er mitt 2000`innlegg.

Og jeg mener å ha lest det på forumet. Bryr meg fint lite hva andre velger, Sier bar et jeg ikke ville tatt Msi, ikke om det ble kastet etter meg :))

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Kilder Christian på at MSI har høyest failrate. Hvordan kan du mene noe når du svartelister et produkt pga en erfaring.

 

Min erfaring med MSI er 10 HK, 6-7skjermkort, og kun 2 av HK har daua for meg mens 1 skjermkort tok kvelden pga var i lærings prosessen ang overclocking for mange år siden.

 

Vis du vil så kan jeg også ramse opp de 2 HK som daua.

Lenke til kommentar

Hadde MSI tidligere et 9800GTX, daua ganske raskt.

Siden det har jeg hatt annenhvert GIgabyte eller Asus kort (litt tilfeldig :p)

GB og Asus har aldri feila meg.

 

Ellers hadde MSI endel shady business med 600 serien kort som fikk endel konsekvenser:

http://www.tomshardware.com/news/MSI-GTX-660-670-overvolting-PowerEdition,18013.html

Hadde et 9800Gtx fra Msi som døde fort også, Kjøleren er faktisk på rommet et sted,

Lenke til kommentar

 

Hadde MSI tidligere et 9800GTX, daua ganske raskt.

Siden det har jeg hatt annenhvert GIgabyte eller Asus kort (litt tilfeldig :p)

GB og Asus har aldri feila meg.

 

Ellers hadde MSI endel shady business med 600 serien kort som fikk endel konsekvenser:

http://www.tomshardware.com/news/MSI-GTX-660-670-overvolting-PowerEdition,18013.html

Hadde et 9800Gtx fra Msi som døde fort også, Kjøleren er faktisk på rommet et sted,

 

Hvis det døde kjapt, hvorfor returnerte du det ikke?

Lenke til kommentar

 

 

Hadde MSI tidligere et 9800GTX, daua ganske raskt.

Siden det har jeg hatt annenhvert GIgabyte eller Asus kort (litt tilfeldig :p)

GB og Asus har aldri feila meg.

 

Ellers hadde MSI endel shady business med 600 serien kort som fikk endel konsekvenser:

http://www.tomshardware.com/news/MSI-GTX-660-670-overvolting-PowerEdition,18013.html

Hadde et 9800Gtx fra Msi som døde fort også, Kjøleren er faktisk på rommet et sted,

 

Hvis det døde kjapt, hvorfor returnerte du det ikke?

 

Ble kjøpt brukt av min far mener jeg, Døde ca 3-4 år siden da jeg var 10-11 elns :)

Lenke til kommentar

 

Gigabyte sitt kort kom også veldig bra ut med mtp kjøling:

http://www.prisjakt.no/product.php?p=2809955

 

Blir nok greit uansett hva du går for men..

Linka det kortet i første post, ser god ut den og.

 

Ja, men så at du kunne spare en hundrings dersom du hadde veldig lyst :D

Jeg hadde forresten ett EVGA skjermkort som daua en gang så det vil jeg ikke anbefale i hvert fall, største drittmerket EVER!

Neida haha, good luck.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...