Spillredaksjonen Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Retro Crew feirer 100 episoder med den «glemte» pilotepisoden.PODKAST: Retro Crew - Episode 0 (Pilot) Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Så ingen ny episode denne uken? Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Så ingen ny episode denne uken? Stemmer det. Syns ikke 100 eps på 2 år er så gærnt da Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Hehe, nei aldeles ikke. Men mandagspodcasten er en storfavoritt, så jeg mesker meg i consumer-arroganse og krever mer og mer. Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Men dette ER jo en ny episode. Den er aldri publisert før :-) Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Eh... Ny for noen kanskje. Jeg hørte på den i august tror jeg det var. Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Da er jeg feilinformert. Beklager. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Ikke noe problem. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Det fnwilborn (smartass) sikter til er at noen av våre premium-medlemmer har hørt den! Det stemmer at den aldri har vært publisert offentlig Endret 22. september 2014 av RadJostein Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Var ikke den tilgjengelig for alle, slik som de to Nights'episodene? Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Var ikke den tilgjengelig for alle, slik som de to Nights'episodene? Jo alle premium-medlemmer men ikke alle av de har hørt den i følge statistikken min. Anyway, det spiller ingen rolle. Pointet er at den er ukjent for 95% av publikummet der ute Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Beklager at jeg ødelegger tråden med dette. Ingen stor sak, hadde bare gledet meg veldig til ny episode og denne hadde jeg hørt. Men jeg koste meg storveis da jeg hørte den da! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Var aldri en Sega-boy selv, men hadde en slektning som hadde en MegaDrive. Var fin avkobling fra NESen min og SNESen til kompisene mine. Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Det beste med SMD var at det hadde en reset-knapp du kunne treffe med nesa om du enda hadde håp om at spillet du holdt på med akkurat da, etter at det hadde krasjet, kanskje - muligens - inshallah - hadde tenkt til å fortsette i et kritisk øyeblikk, slik at det eneste fornuftige var å holde hendene på kontrollen i tilfelle ønsketenkningen ble oppfylt akkurat den dagen, mens nesa(og det som holder nesa, noe som førte til øyeakrobatikk på høyt nivå) var på vei mot stereobenken. Lenke til kommentar
Gother-Bit Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Det beste med SMD var at det hadde en reset-knapp du kunne treffe med nesa om du enda hadde håp om at spillet du holdt på med akkurat da, etter at det hadde krasjet, kanskje - muligens - inshallah - hadde tenkt til å fortsette i et kritisk øyeblikk, slik at det eneste fornuftige var å holde hendene på kontrollen i tilfelle ønsketenkningen ble oppfylt akkurat den dagen, mens nesa(og det som holder nesa, noe som førte til øyeakrobatikk på høyt nivå) var på vei mot stereobenken. Jeg kan ikke si at jeg skjønner hva slags akrobatikk du nettopp beskrev. Men det som hadde vært genialt var om Mega Drive kontrollen hadde en liten reset knapp plassert mellom knapp A og B, og en liten knapp for å skru av konsollen mellom knapp B og C. Det måtte selvsagt vært skikkelige knapper man bare kan klikke på, ikke sånt herk som du må stikke med en pennespiss for at de skal virke. Så hadde man sluppet å reise seg om man ville starte på nytt. Lenke til kommentar
Gother-Bit Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Den originale Mega Drive konsollen på bildet (her er en større utgave: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a1/Sega-Mega-Drive-JP-Mk1-Console-Set.jpg) ser veldig kul ut selv om kontrollen ikke er helt av Nintendo-kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå