Nethiro Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Hei. Trenger hjelp til å finne igjen et gammelt spill jeg koste meg med. Det var FPS og jeg mente det het Unreal, men etter å ha litt blant de er jeg usikker. Jeg husker at man startet ombord i et romskip. Man hadde noen kompanjonger man pratet med. Man ble så sendt ned på diverse planeter for å gjøre oppdrag. Anyone? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Det er iallfall ikke story-line til Unreal. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Kan umiddelbart høres ut som om du mener Unreal 2: The Awakening. http://www.gog.com/game/unreal_2_the_awakening_se Det første Unreal så er du alene hele tiden. I nummer 2 så drar man opp til skipet etter en kort intro. Så det er kanskje det du ser etter. http://www.youtube.com/watch?v=4iXi__G89ys Spillet finner du på gog.com for ca 60,- Endret 22. september 2014 av firberblad Lenke til kommentar
Nethiro Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Der var det ja. Det var Unreal 2 - the awakening. Glimmers. Da skal jeg kose meg i kveld! 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Det er iallfall ikke story-line til Unreal. Jo faktisk. En som jeg dessuten liker svært godt. Men dialog er det lite av. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Firber; det han mener er at det som TS forklarer er IKKE storylinen til Unreal, Han sier ikke at Unreal ikke har storyline. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Det er iallfall ikke story-line til Unreal. Jo faktisk. En som jeg dessuten liker svært godt. Men dialog er det lite av. Unreal II != Unreal Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Firber; det han mener er at det som TS forklarer er IKKE storylinen til Unreal, Han sier ikke at Unreal ikke har storyline. Ah, da er jeg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå