Eirixoto Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Hei! Jeg tok nettopp fram igjen min gamle stajonære, men når jeg prøver å koble den til monitoren viser det bare "no signal detected !". Jeg vet at monitoren fungerer, fordi jeg bruker den vanligvis på bærbaren. PCen starter helt fint, vifter går og alle lys skrus på, men tydeligvis kobler den ikke til monitoren av en eller annen grunn. Noen som vet hva som kan være problemet? Takk, Eirik Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Rett input? Prøv en reset cmos og prøv igjen. Om dette ikke fungerer så vil jeg ha prøvd å ta ifra hverandre alle komponenter untatt CPU, koble fra alle ledninger og trykke noen ganger på powerknappen med alt frakoblet. Sett så sammen og prøv igjen. Lenke til kommentar
Eirixoto Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Må jeg ikke kunne se hva som skjer på skjermen for å gjøre det? Resette cmos altså... Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 reset cmos er en fysisk knapp på hovedkortet om HK er nytt nok Er det er gammelt HK så er det 3 pins der 2 er sammenkoblet med et klips. 1 (2 3) 2 og 3 er sammenkoblet. Flytt klipset til 1 og 2 og prøv å starte opp. Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Prøvd å kople til med "remote desktop"? For å se at alt fungerer. Sjekket at monitoren står på rett input/kilde? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hadde samme problem med min core2duo maskin, alt snurret og gikk, men bilde ble det ei. Reset cmos og koble fra alt som beskrevet over så ble det straks bilde Dette kan også skje bare ved at du legger til ny hardware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå