vetting Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 ASRock z87 OC har to 8pins strømtilkobblinger til CPU. Mitt spørsmål er om jeg må bruke begge for å få start på pcen. Har prøvd nå med en 8pins, og får ikke start, Men jeg klarte å skade cpuen min litt når jeg delidded den, så kan være at cpuen er død. Nå har jeg ingen ekstra atxkabel, så jeg får ikke testet med to strømkabler på cpu. Må jeg bruke begge strømtilkobblingene på Z87 for å få startet pcen, eller er det cpuen som har tatt kvelden? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg bruker begge på mitt hk, Må ikke det Lenke til kommentar
vetting Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Så du sier en ikke må bruke begge, men kan bare bruke en? Hvis det er tilfellet, er nok cpuen min død. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Ai ai ai--- Hva har du gjort som kan foråsake følgende? Lenke til kommentar
vetting Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Litt uforsiktig med barberblad når delidded cpuen. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Skulle tatt Nizzen metode, Hvilken Cpu døde? skadet du fysisk Cpuen? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Skulle tatt Nizzen metode, Hvilken Cpu døde? skadet du fysisk Cpuen? Tror nok ikke Nizzen får ta æren for trekloss-metoden Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Hehe, husker aldri navnet, så har kalt det Nizzen metoden Lenke til kommentar
vetting Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 Ingen tilgang til skrustikke, derfor ble det den metoden. Skal se om å teste cpuen på en annen pc, for å være sikker. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Ikke for å gni det inn men... http://www.jula.no/catalog/verktoy-og-maskiner/handverktoy/skrustikker/faste-skrustikker/liten-benkskrustikke-152026/ Alternativt kunne du gått på en skole (gode gamle sløyden..), eller stikket innom et mekanisk verksted eller lignende. Litt dumt å stikke en kniv inn på en chip. :\ Håper ikke den er ødelagt da! Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå