AllFather Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Artig at ungguttene får spille og score Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Herregud som Lambert suger, det gjør vondt å se på! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Gjør ingenting. Han har skjegg så jeg er fornøyd. På tide vi fikk en mann i klubben. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Vi burde få til mer i andreomgang. Bortsett fra Toure, unggutten og Lambert, så stiller vi ganske sterkt. Bare Lallana og Markovic kostet til sammen £45m, de har mye å bevise. Lambert har vært veldig svak. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Lurer litt på om jeg faktisk kunne slått Lambert på 100 meter :o Ser ut som sakte film når han er i en løpsduel. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Gjør ikke noe for Rossiter har putta Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Sterling leker seg, og så gjør han tabben å sentre til Lambert. Han var da virkelig mye bedre i Southampton? Endret 23. september 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Ja, genialt Lambert. Legg inn i feltet når det er Sterling alene mot tre andre. Endret 23. september 2014 av Knewt Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Øh... Flott forsvarsspill baki der igjen. Jadda. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Hvem var det som sa jeg hadde null peiling på fotball når jeg sa Lambert var et bomkjøp nå igjen? Bedre enn Aspas my ass... Lenke til kommentar
sector Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Makalaust!! Gang på gang viser det seg at forsvarspillet ikke sitter. Det gjorde det forrige sesong også, men da hadde Liverpool spillere som puttet så mye mål, at mål mot ikke gjorde så mye. Spørs om ikke det må øves litt på forsvarspill på Melwodd resten av uka, Everton er i god form de. Og det er lokaloppgjør til helga. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Det er kjedelig å se Liverpool med Lambert/Balotelli på topp. Gjentatte innlegg kler oss ikke. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg sovna fra førsteomgangen og det jeg har sett i andre er ikke spesielt bra. Andreballene/duellene vinnes ikke. Lenke til kommentar
Bagatrell Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Vet at troppen trenger tid, men finner stadig flere bekymringer som får meg til å tvile på topp 4.Håpløst forsvarsspill på 1-1 målet, mannsmarkering - JA takk! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Makalaust!! Gang på gang viser det seg at forsvarspillet ikke sitter. Det gjorde det forrige sesong også, men da hadde Liverpool spillere som puttet så mye mål, at mål mot ikke gjorde så mye. Spørs om ikke det må øves litt på forsvarspill på Melwodd resten av uka, Everton er i god form de. Og det er lokaloppgjør til helga. Everton er ikke i form, fem poeng på de siste fem. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 Skyte der Lazar.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Yes! Lambert ut. Det finnes en gud der oppe. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Lallana har i det minste sett friskere ut. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Makalaust!! Spørs om ikke det må øves litt på forsvarspill på Melwodd resten av uka, Everton er i god form de. Og det er lokaloppgjør til helga. ? Everton har vore skamdårleg sida pre-season starta. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Og måtte det vare til helga også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå