M`kululu Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 mye morsomt, veldig mye direkte kvalmt, særlig det med bajs og mens Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 holy crap hole batman! der var det mye syk morro ja...ugh Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hehe, jeg kan en som han ikke nevnte: Teabagge Det er når man tar å dypper sekken i drinker eller maten til folk. Spesielt bra hvis man har dyp sekk og det er høye smale glass det er snakk om. Hvis jeg ser dette fenomenet en gang jeg jeg være obs på å ta bilde å presentere det her. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Nope, 'teabagging' er når du dasker sekken din på pannen til noen. ...og det står vel det også? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Var endel av det der som var ganske artig, likte spesiellt den med bilbatteriet, get elektro fucked haha Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Nope, 'teabagging' er når du dasker sekken din på pannen til noen. ...og det står vel det også? Nja, ikke helt. Som du sier så er tea-bagging nettopp øvelsen å daske sekken på pannen (ytterligere forklart i John Waters' Pecker, se min forrige post). Her omtales det jo litt annerledes, som en slags yoga-øvelse hvor man står huket over partneren (som sitter), og senker ballene inn og ut av munnen. Lenke til kommentar
Cid Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg må inrømme, det er en jeg ikke har prøvd, men du kan få prøve med min hund..... Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Mye sykt, men Flying Dutchman høres jo helt sjef ut! Lenke til kommentar
neon king Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 pugg pugg look out girls here i comes må skaffe meg et liv ( sikkert mange her som må det) but it's funny nice woork Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 " You very carefully move forward and prop yourself (without using your arms) on your dick while it is still inserted in her vagina." Hæ? prop yourself? hva menes... Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Shirley Temple Pour a can of 7-Up on a girl's menstruating pussy and eat her out. BWHAHA"!#¤ det blir akkurat som bloody mary med mensblod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå