Joachim_F Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Og nå kan du drive skogbruk i tillegg til å leke bonde.Farming Simulator 15 kommer snart Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Farming Simulator er genialt tidsfordriv. For de dagene du ikke føler for å skyte noen i tryne eller plante en øks i brystkassa dems. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Sette seg ned etter en lang dag for å pløye et jorde, selge litt hvete og høre på podkast ved siden av er kongen av avslapping. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Blir vel ett greit kjøp på neste steam sale har brukt nok av tid i 2011 og 2013 versjonene mens jeg har hørt/sett på podcasts/youtube/serier/filmer. Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg har brukt mange timer på Farming Simulator 2013, faktisk 243 timer i følge steam (mye dødtid selvsagt hvor "AI" tar seg av såing osv.). Mange av de tingene som er nye i 15 versjonen, er ting som mod-entusiaster har stått bak i 2013 versjonen. Det er moro når utviklerne virkelig følger med på hva folk gjør i spillet og hvilke mods som er populære, for så å lage neste versjon av spillet basert i stor grad på dette. Spillet er forhåndsbestilt, og gleder meg til å sette fingrene i det i slutten av oktober. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 hvem i all verden gidder sånt ? Lenke til kommentar
Rick Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Er nokk flere av oss som slår ihjel tid med sånn Lenke til kommentar
SvennR82 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Farming Simulator spillene, samt TheHunter.com er mine favoritter når det gjelder avslapning foran PC'n. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 hvem i all verden gidder sånt ? Jeg gidder sånt, spesielt etter å ha hatt noen ergelige runder i WoT herlig måte om du skal koble av og gjøre noe helt annet på pc'n... gjerne med litt god musikk i bakgrunnen også.... Sitter litt på gjerde og avventer til FS15 er lansert mtp kjøp.. Er spent på å se noe mer ingame video... Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 jeg spiller jo farming simulator hele tiden.... i minecraft Lenke til kommentar
selx Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 hvem i all verden gidder sånt ? Jeg gidder :-P Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Hei! Jeg har nå invistert i Farming Simulator 2015 på pc. Må si at dette spillet imponerer kraftig i forhold til hvor detaljert osv det er MEN jeg har lyst til å bruke 3d musen min (3d connexion space mouse) til å styre tømmerbiler, frontlesser på traktor osv. Er det noen guruer der ute som kan hjelpe meg med det? Mvh Robert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå