flageborg Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Deltagernivå: Pingle Objektiv: Sigma 150mm F2.8 EX DG HSM Monitor: AOC 28" 4K LED U2868PQU Endret 2. oktober 2014 av flageborg Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) 1. oktober 2014 Ny børste og filter til objektivet rakk fram til Oktoberfesten. Endret 1. oktober 2014 av flageborg Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Har vurdert å skaffe meg dette objektivet, skal være ypperlig for makrobruk der litt arbeidsavstand er å foretrekke (eller generelt for den saks skyld). Vi får vel se polafilteret i bruk etter hvert da? Den børsten var forresten svært fotogen, med det skinnende gylne skaftet. Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Fint produktbilde! Ser nesten ut som en sminkebørste. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Vi får vel se polafilteret i bruk etter hvert da? Snakker om sola....i dag skinner den som bare det 2. oktober 2014 Med filter i "nøytral" posisjon.... Endret 2. oktober 2014 av flageborg Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Fint produktbilde! Ser nesten ut som en sminkebørste. Takk for den....og du har helt rett, og fordelen med en slik "sminkebørste" ligger i fibrene som er laget av Taklon Oppdaterte første post med info om skjerm som benyttes til redigeringen av bildene, en AOC 28" 4K LED U2868PQU med UHD-TN panel Skjermdump av visningsbilde i 1280px Endret 2. oktober 2014 av flageborg Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Synes bildet av filter og børste var godt som produktfoto. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Synes bildet av filter og børste var godt som produktfoto. Enig i det. Og flotte høstfarger på 2. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Se der ja. Nå vet ikke jeg hvordan dette ville sett ut uten filteret, men polafilter kan gi skikkelig smell i høstfargene. Spesielt i fuktig vær. Fargesprakende er det uansett. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Se der ja. Nå vet ikke jeg hvordan dette ville sett ut uten filteret, men polafilter kan gi skikkelig smell i høstfargene. Spesielt i fuktig vær. Fargesprakende er det uansett. Med nøytral innstilling er det stort sett det samme om filter er på...eller ikke. Etter nattens regn og når morgensolens stråler treffer blir det litt reflekser som reduseres på dette bildet av filteret... 3. oktober 2014 Endret 3. oktober 2014 av flageborg Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Flotte høstfarger. 1. oktober var stilrent og teknisk flott. Fint lys og kan lett brukes i reklame. 2. oktober var masse flotte farger, men jeg sliter med å finne noe å hvile øynene på. Det er så mange detaljer. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Fine og fargerike bilder! Likte bilde 2 best!(ble et slags innslag av lilla i bilde 3).... Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 ...ble et slags innslag av lilla i bilde 3... Nei....det er bare filteret som har fjernet de "ødeleggende" refleksjonene... Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Så heldig du var som fikk filteret i tide, jeg venter på mitt og step up ringer, det greske postvesenet er ikke alltid det raskeste. Det var stilren studie av innkjøpene og flotte høstfarger i bilde 3, ville kanskje prøvd å fjerne den blå klatten på høyre side. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Flotte høstfarger på begge de to siste, muligens litt mye innhold i dem, altså litt vanskelig å hvile øynene på noe. Det første derimot, stilrent, flott teknisk, farger, refleksjoner, bra! Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Bilde 1 var veldig bra, spesielt teknisk. Jeg ville vel ha gjort det slik at refleksjonen fikk litt mer luft. De andre 2 har flotte farger, men kanskje litt kjedelige. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Overskyet og jevnt lys i dag - så et motiv uten C-PL filter, men med solblender(dingsen som alltid benyttes ) 4. oktober 2014 Endret 4. oktober 2014 av flageborg Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) 5. oktober 2014 Fint innevær i dag, og tid for litt blitzzz... Endret 5. oktober 2014 av flageborg Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Innevær? Her har det vært skikkelig utevær hele dagen. Orntli' smell i flaska, den glitrer som et smykke. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 En stor feil her - flasken er tom Den var sikkert meget god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå