Gå til innhold

Spm. om Siemens Sx1 og blåtann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvsagt er det mulig :)

Apropos BT; SX1 kommer med et BT multiplayer Tetris-spill. Kjekt å sitte på T-banen å spille mot andre SX1-eiere ;)

(har ikke fått prøvd multiplayer-delen av det enda, av forståelige grunner hehe...)

Tviler på at man finner så mange sx1 eiere, når alle har kjøpt seg 6600 siden den kom mange måneder før med bedre funksjonalitet, utenom radio og stereo... :roll:

Lenke til kommentar

Apropos BT; SX1 kommer med et BT multiplayer Tetris-spill. Kjekt å sitte på T-banen å spille mot andre SX1-eiere ;)

(har ikke fått prøvd multiplayer-delen av det enda, av forståelige grunner hehe...)

Tviler på at man finner så mange sx1 eiere, når alle har kjøpt seg 6600 siden den kom mange måneder før med bedre funksjonalitet, utenom radio og stereo... :roll:

6600 har da ikke bedre funksjonalitet? Eneste fordelen jeg kan se er at den har Symbian 7.0s, men det er da ikke så mye forskjell fra 6.1 er det?

Lenke til kommentar

hehe... og du pleier å kritisere andre for at de legger verdi i totalt nytteløse funksjoner ? *grin* Neida, det er jo moro absolutt, jeg er jo oppvokst med Tetris.

Er det et lite personlig nederlag for deg selv og Siemens at 6600 nå er på vei ut av butikkene, ell er dere så sikre på at dere har et overlegent produkt at dere ikke stresser med å få ut SX1 til forbrukerne ? Har i alle fall lagt merke til at din aktivitet har gått ned, og at det er enkelte tråder du ikke svarer på. :lol:

Lenke til kommentar
er dere så sikre på at dere har et overlegent produkt at dere ikke stresser med å få ut SX1 til forbrukerne ? Har i alle fall lagt merke til at din aktivitet har gått ned, og at det er enkelte tråder du ikke svarer på.  :lol:

Nå har du misforstått noe kraftig her :)

Jeg jobber IKKE i Siemens. Virker som du trodde noe annet.

Faktisk tjener jeg mer på at 6600 kommer ut før SX1... og jeg tjener mer på at folk kjøper 6600 i stedet for SX1. Men, for forbrukerne er SX1 det beste valget og da anbefaler jeg selvsagt den.

At jeg ikke har tid til å tilbringe tiden på forumet, skyldes bare at det er travelt på jobb for tiden. Men jeg prøver da å få med meg de mest interessante trådene her også.

Lenke til kommentar
er dere så sikre på at dere har et overlegent produkt at dere ikke stresser med å få ut SX1 til forbrukerne ? Har i alle fall lagt merke til at din aktivitet har gått ned, og at det er enkelte tråder du ikke svarer på.  :lol:

Faktisk tjener jeg mer på at 6600 kommer ut før SX1... og jeg tjener mer på at folk kjøper 6600 i stedet for SX1. Men, for forbrukerne er SX1 det beste valget og da anbefaler jeg selvsagt den.

At Siemens er best hadde du ment uansett om de hadde laget en telefon av hundeekskrementer. Kan ikke påstå at du er så vanvittig objektiv. Driver ikke du Club Siemens også? Det sier jo sitt.

Lenke til kommentar

At Siemens er best mener jeg kun når det er grunnlag for det, slik som f.eks i denne saken :)

Club-Siemens er bare en privat hjemmeside, er mange andre her som har private hjemmesider også ;)

Mine meninger om mobiler får jeg fra den jobben jeg har (som er mest relatert til Nokia, men også alle andre mobil-meker..)

Lenke til kommentar

At jeg ikke har tid til å tilbringe tiden på forumet, skyldes bare at det er travelt på jobb for tiden. Men jeg prøver da å få med meg de mest interessante trådene her også.

Er vel heller du som har misforstått jobben din litt, hvis du i din jobb egentlig skulle promotert Nokia, for at de skal selge mest mulig. Men allikevel sverger du til Siemens, og gir ros til Siemens ved en hver anledning.

Føler du ikke dette som litt uetisk, er dette rettferdig ovenfor deg selv eller firmaet du jobber i? Du har jo aldri svart direkte på hvilket firma du jobber i, men tydelig at det har med mobiltelefoner og gjøre, og du svarer mest Nokia, men også andre merker.

Det er jo ikke opp til meg å velge hva du skal jobbe med, men det må jo være frustrerende for deg å skulle promotere Nokia, hvis du alltid synes at Siemens har bedre telefoner? Da får man jo heller konkurrere på pris da.

For meg virker det egentlig som verken du eller din arbeidsgiver er tjent med din hengivenhet til Siemens, men at du heller burde prøve å få deg en jobb hos dem :p:

Lenke til kommentar

Det er jeg enig i, er vel litt sånn selgermentalitet det også, at på jobb så er en ting best, mens privat så er en annen ting best.

Men selger man Toyota og kjører Mercedes på fritiden, gir det et veldig dårlig signal til kunder. Kan ikke si at man er noen stor forretningsmann da.

Er man ansatt i Nokia, og bruker Siemens mobil på fritiden, vil jeg ikke si at man er noen stor ambassadør av merkenavnet sitt :roll:

Lenke til kommentar

det er vel ingen tvil om at SX1 virkelig er bedre enn 6600... selv om folk ikke synes radio er viktig er det jo likevel et argument for å si at SX1 er bedre...

i tilegg er 6600 13% (tror det var 13 ihvertfall) større enn SX1, og veier mer....sx1 har også større skjerm...

Men, litt dumt å sammenligne mobilene egentlig, når bare en av dem er offisielt til salgs... og det er jo en ganske viktig ting i sammenligning at det ene produktet er til salgs..

lei meg på siemens vegne :( SX1 virker så flott, men gidder ikke vente på den når man har mulighet til å få en nesten like bra mob, nemlig 6600....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...