eirikau Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Hei Jeg har planer om å kjøpe meg lett mc til bursdagen min men jeg lurer på hvor mye de taper seg i pris i løpet av 2år? F.eks yamaha yzf r125 (brukt) Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Bruktsykkel taper seg ikke så mye i verdi. Kjøper du en shabby en og pusser opp kan du tene på det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Kåpesykler taper seg imidlertid ganske mye i verdi når du mister dem i bakken. 1 Lenke til kommentar
eirikau Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Noen sykler å anbefale? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Yamaha WR125X. Lenke til kommentar
eirikau Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 Takk Vertical Lenke til kommentar
Teza Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Vurder Burgman125, kjent for ekstremt god kjørekomfort, vindskjermingen er så god at du sitter mye tørrere på denne enn på en vanlig sykkel i regnvær.I tillegg er det plass til bl.a. 2 hjelmer under salen, mao har du bedre plass til bagasje på denne enn på en vanlig sykkel. Er dog en gatesykkel så den tar nedi dersom du kjører over fortauskanter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå