JGR Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Det er lenge siden jeg fulgte med i timen på hardware-fronten, og sitter nå på veldig utdatert maskinvare. Ettersom skjermkortet mitt røyk for en tid tilbake trenger jeg nå noe nytt som kan gjøre nytten midlertidig frem til jeg kjøper ny PC om ett eller to år. I den forbindelse har jeg kikket rundt på Finn etter billige alternativer. Har funnet et HD 6870 til 400kr, og spørsmålet mitt da er om dette er et OK kjøp, både med tanke på pris og ytelse? Har dere eventuelt andre forslag? Bruken vil være lett spilling (CSGO og DOTA2), og ellers vanlig bruk. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Mitt 5870 funker fint til over nevnte så 6870 til 400 er et greit kjøp Lenke til kommentar
ventus Skrevet 1. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2014 Kanskje litt seint å komme med tips, så hvis du allerede sitter med et HD6870, har du fått et helt greit kort. Jeg kom bare på at i den generasjonen var GTX570 et merkbart kraftigere kort, og jeg har sett flere til salgs for 500,- de siste månedene. Lenke til kommentar
JGR Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2014 Allerede kjøpt 6870, men har ikke fått testa det enda. Regner med at det fungerer tilfredsstillende som et midlertidig alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå