Gå til innhold

It-jobb i Trondheim

zeezt

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om det er noen som vet om en kveld/helgejobb i trondheim innenfor drifting av datasystemer/maskiner. Jeg har null erfaring via jobb, eneste jeg har er litt kunnskap jeg har skaffet meg på hobby basis. Så om litt opplæring hadde blitt satt pris på.

Eventuelt så lurer jeg på hvilke slags IT selskaper det finnes i denne byen, slik at jeg kunne ta kontakt.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er generelt vanskelig å få jobb uten erfaring. Nyutdannede med mastergrad har det relativt ok, dersom de har gode karakterer, men ellers så er det vanskelig. Det finnes jo dem som fortsetter på skolebenken etter fullført mastergrad fordi det er vanskelig å få jobb utenfor rekrutteringsperiodene.

Om du ønsker å drive med helt enkle oppgaver, så kan du høre med bemannings- og rekrutteringsselskapene. Uten verken utdannelse eller erfaring vil det nok være knalltøft å få noe annet enn deltidsjobb på Elkjøp (og selv der er det mange om beinet). Husk på at Trondheim har helt vanvittig mange studenter, og hvor mange av de flere tusen med IT-relaterte studier tror du ikke ønsker en relevant deltidsjobb?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...