Ida Oftebro Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Giganter i samarbeid om nettsky-sikkerhet.Nå skal nakenbildene dine bli sikrere Lenke til kommentar
S1mon Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 "Nå skal nakenbildene dine bli sikrere" - Høres ut som at tek.no syntes at det er helt normalt å oppbevare nakenbilder på en telefon, og at absolutt ALLE har noen nakenbilder på telefonen... En mer passende overskrift hadde vært "Nå skal bildene dine bli sikrere". Way to go. 1 Lenke til kommentar
Yamarin415 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 fineravtrykk? Lenke til kommentar
Toblurrz Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 "Nå skal nakenbildene dine bli sikrere" - Høres ut som at tek.no syntes at det er helt normalt å oppbevare nakenbilder på en telefon, og at absolutt ALLE har noen nakenbilder på telefonen... En mer passende overskrift hadde vært "Nå skal bildene dine bli sikrere". Way to go. Tenker meg det er ment å være litt morsomt da.. mtp all snakket om lekket nakenbilder. Smil litt. Lenke til kommentar
S1mon Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) "Nå skal nakenbildene dine bli sikrere" - Høres ut som at tek.no syntes at det er helt normalt å oppbevare nakenbilder på en telefon, og at absolutt ALLE har noen nakenbilder på telefonen... En mer passende overskrift hadde vært "Nå skal bildene dine bli sikrere". Way to go. Tenker meg det er ment å være litt morsomt da.. mtp all snakket om lekket nakenbilder. Smil litt. Var ikke ment direkte vondt, men heller som konstruktiv kritikk. Smiler, jeg Endret 23. september 2014 av S1mon Lenke til kommentar
Newton Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 fineravtrykk? Det er en grafisk teknikk som er nært beslektet med tresnitt. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 "Nå skal nakenbildene dine bli sikrere" - Høres ut som at tek.no syntes at det er helt normalt å oppbevare nakenbilder på en telefon, og at absolutt ALLE har noen nakenbilder på telefonen... En mer passende overskrift hadde vært "Nå skal bildene dine bli sikrere". Way to go. Tenker meg det er ment å være litt morsomt da.. mtp all snakket om lekket nakenbilder. Smil litt. Var ikke ment direkte vondt, men heller som konstruktiv kritikk. Smiler, jeg Synes ikke å misforstå med vilje og late som tek.no mener noe sånt med overskriften som du skisserer er en særlig konstruktiv måte å kritisere på. Personlig synes jeg overskriften var helt fin. AtW 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg