Rustymagus Skrevet 22. september 2014 Skrevet 22. september 2014 Hack 'n' Slash har vært ekstra vanskelig å anmelde.REFLEKSJON: Hack 'n' Slash 1
Hr. Jenssen Skrevet 22. september 2014 Skrevet 22. september 2014 Spacebase DF-9 fortjener en egen nyhetshistorie. Utvikleren har bare gitt opp spillet. Det har vært i alpha lenge, uten å få noen forbedringer eller utvidelser. Det ble lovet en stor oppdatering for lenge siden, men den kom aldri. Nå har Double Fine bestemt seg for å bare lansere 1.0 versjonen med noen små forbedringer, vaske hendene sine og late som ingenting. Det verste er vel at, siden Tim Schafer blir sett opp til som en slags gud i industrien, så slipper de vel unna med det.
TST Skrevet 22. september 2014 Skrevet 22. september 2014 (endret) Spacebase DF-9 fortjener en egen nyhetshistorie. Double Fine sier seg ferdig med Spacebase DF-9 :-) Endret 22. september 2014 av TST
Nailer Skrevet 22. september 2014 Skrevet 22. september 2014 Er programmerer selv, betyr ikke at jeg ikke ble sittende bom fast i det området med lysbølgene. Riktignok har jeg ikke tuslet rundt i mer enn 10 minutter uten å komme videre, men da gav jeg meg. Får prøve på nytt, med ny og frisk hjerne.
Husam Skrevet 22. september 2014 Skrevet 22. september 2014 Et Double Fine-spill med bratt læringskurve? Det må i så fall være det første. Jeg liker for øvrig det jeg leser i denne artikkelen. Gleder meg mer til å prøve dette spillet nå. 1
G Skrevet 23. september 2014 Skrevet 23. september 2014 (endret) Artikkelen virker litt gjentakende, som om man forsøker å stappe inn fyllmasse for den "mangelen" du nevner ørten ganger. Ellers kan man like at du forsøker å gi Double-fine gode skussmål, når du likevel ikke fikk gått igjennom så mye av spillet. Er selv ikke noen programmerer, så jeg ville nok stillet i de "samme støvlene" som deg Men, selv skussmålene ble gjentakende lesning. Det jeg fikk ut av anmeldelsen din var: 1. Du "kjørte deg fast" - med grunn i manglende kunnskaper 2. Du syntes spillet hadde vakker grafikk, elns. Endret 23. september 2014 av G
starkr Skrevet 23. september 2014 Skrevet 23. september 2014 Dette er et fantastisk spill. Helt fenomenal gåteløsning, algoritmerommene i seg selv tror jeg de fleste burde forstå seg på med litt ekstra innsats. Virkelige problemer kommer nok først når man får tilgang på såkalte 'breakpoint-bomber'. Her må man fort bryne seg på et helt program med flere klasser. Som erfaren programvareutvikler må jeg si det ikke var helt uten utfordring å vri mening ut av det man ser der, eller hvordan man skal endre parameterne for å oppnå ønsket resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå